Friday, February 6, 2009

Produk Kesihatan Terbaik di Asia-SHUANG HOR

Posted by

Produk-produk kesihatan terlalu banyak dijual dan diiklankan di pasaran.Tapi,pastikah kita keberkesanannya?Ada yang berpendapat dan saya percaya ada juga diantara produk tersebut betul-betul berkesan dalam masa yang singkat.Namun,pernahkah anda bertanya,kalau cepat kesannya,mungkin ada kesan jangkamasa panjang?Bagaimana pula tentang kandungan bahan kimia yang berbahaya dalam produk tersebut?Produk yang mengandungi bahan kimia tinggi boleh memberi kesan jangkamasa panjang kepada pengguna.

Di sini saya ingin berkongsi dengan anda pengalaman saya dan keluarga terhadap keberkesanan dan ketulenan produk makanan tambahan(supplement)yang sememangnya sudah lama bertapak di Malaysia.(Ramai tidak tahu terutama bangsa melayu)

Produk keluaran SHUANG HOR (www.shuanghor. com.my) ini benar-benar dapat memulihkan kesihatan terutamanya sistem organ dalaman badan kita, berasaskan LINGZHI dan GANODERMA (cendawan hitam berasal dari Taiwan).

Jika kalian memerlukan kecergasan dan keceriaan setiap hari (ini terbukti), melihat isteri/suami masih aktif melakukan kerja-kerja dirumah walaupun seharian bekerja di office atau tersenyum melihat tahap kesihatan dan kecerdasan anak-anak (sangat sesuai untuk Ibu-Ibu yang mengandung), saya sarankan dan saya berani sarankan produk keluaran SHUANG HOR ini.

Jika berminat dan sanggup melabur untuk kesihatan suami/isteri dan anak serta keluarga, sila lawat website:

 (
www.shuanghor.com.my) ----->>> untuk melihat description produk atau testimonials

ATAU boleh menghubungi saya terus untuk mengetahui dan mendapatkan produk tersebut.(produk boleh dihantar melalui pos dan wang tambahan akan dikenakan sebagai cas penghantaran)

*pendaftaran ahli boleh dibuat secara terus melalui centre SHUANG HOR yang berdekatan dengan anda.

Faten Anur ab wahab,email : annur_shanana@hotmail.com atau HP: 017-9401832

GEORGETOWN,PULAU PINANG

http://www.bazaarlot.com?action=ClassifiedDetail&id=7441

No comments: