Sunday, March 15, 2009

promosi one drop perfume

Posted by amerisptw@yahoo.com

Tuesday, December 23, 2008

One Drop Perfumes Best Offer






Cepat dapatkan tawaran istimewa pembelian One Drop Perfumes di iklanremaja. Kami menawarkan harga yang menarik dan sentiasa menawarkan pelbagai diskaun dan promosi hebat. Dengan pembelian minyak wangi egyptian potion secara online anda juga telah dapat menjimatkan masa, Duit minyak kereta, Kos parking , tenaga dan menggelakkan trafik jem. Kali ini kami menawarkan :Ya!... Kami menawarkan penghantaran percuma pula dengan menggunakan POS BERDAFTAR. So anda cuma bayar cas set minyak wangi sahaja dan kos penghantarannya pula biar kami tanggung. Jimat bukan.... itulah kami . Iklanremaja. Sentiasa menawarkan keistimewaan untuk anda.

( * Pos Daftar mengambil masa 4- 7 hari untuk sampai bergantung pada jarak. Bagi nak cepat pula, Sila gunakan Pos Laju. 1-3 hari dah sampai )

Sunday, November 2, 2008

One Drop Perfumes


One Drop Perfumes dikenali juga sebagai Minyak Wangi Egyptian Potion. Dapatkan harga yang menarik di iklanremaja. Kami sentiasa menawarkan harga diskaun yang istimewa untuk anda. Dengan pembelian Minyak Wangi One Drop Perfumes di sini, anda dapat menjimatkan masa, wang, dan tenaga anda. Klik - klik sahaja... 2 - 3 hari dah dapat. Pastikan setiap pembayaran yang anda lakukan kepada iklanremaja hendaklah di beritahu melalui SMS di talian 012 3694057. Iklanremaja pasti memberikan services yang terbaik kepada semua para pelanggan kami. Kepada pelanggan iklanremaja yang sering datang membeli belah di laman web ini, ucapan jutaan terima kasih diucapkan.

Monday, October 13, 2008

ONE DROP PERFUMES


Biar kami uruskan penghantaran ini. Ini kerana kami telahpun berpengalaman memberi perkhidmatan jualan Egyptian Potion melalui Order Online semenjak tahun 2007 lagi . Oleh itu tidak hairanlah kenapa kami menawarkan pelbagai jenis Egyptian Potion bermula dari keluaran Generasi 1 hinggalah ke Generasi ke 3 ini ( Terbaru Ogos 2008) .

Minyak Wangi Egyptian Potion atau kini lebih dikenali sebagai One Drop Perfumes semakin laris di pasaran dan mendapat perhatian orang yang mementingkan keterampilan diri.Dengan reka bentuk yang terkini, setiap pakej minyak wangi ini mengandungi 8 botol yang didatangkan khas dengan jenis wangian yang berbeza bagi setiap botol. Setiap botol mengandungi 2.75 ml. Harga set terbaru bagi minyak wangi ini ialah RM 40 dan kos penghantaran Pos Laju adalah RM 5 bagi pembelian kurang daripada 3 kotak manakala pembelian lebih 4 kotak cas di kenakan hanyalah RM10 sahaja sekali bayar . Sekiranya perbandingan dibuat dengan jenama yang sama di pasaran, harga yang ditawarkan amat rendah dan ia memberi keharuman sepanjang hari. Bayaran Pos Laju yang dikenakan pula amat menguntungkan buat Anda.

Kadar Cas Pos Laju
Semenanjung
Belian jumlah 3 set kebawah = RM 5.00 sahaja sekali bayar
Belian jumlah 4 set keatas = RM 10.00 sahaja sekali baya
r.

Sabah / Sarawak
Belian jumlah 3 set kebawah = RM 7.00 sahaja sekali bayar
Belian jumlah 4 set keatas = RM 12.00 sahaja sekali bayar




Tuesday, January 15, 2008

HARGA DISKAUN EGYPTIAN POTION


Hebat ! Hebat ! Hebat ! . Diskaun dan Harga Luar Biasa bagi Minyak Wangi Eyptian Potion yang ditawarkan oleh kami Sempena Hari Raya Aidilfitri ini. Hanya setitik haruman kekal sepanjang hari.Itulah kehebatan Egyptian Potion. Sesuatu yang hebat dan sedang hangat diperkatakan 2008 ini . Jangan berlengah lagi dapatkan ia sekarang hanya dari iklanremaja dengan harga yang menarik ini. Bandingkan harga kami dengan harga di pasaran. Opsss. jangan terkejut kerana kami juga ada menjual Wangian Egyptian Potion VERSI KLASIK yang ramai diantara pengguna baru tidak tahu akan kehebatannya sebelum ini. Bagi sesiapa yang berminat dengan koleksi klasik tersebut , anda diminta untuk menghubungi saya terlebih dahulu untuk membuat pesanan istimewa. Harga bagi VERSI KLASIK telah dinaikkan kerana ia sangat istimewa satu ketika dahulu. Oleh itu apalagi, dapatkan segera dari kami cepat. Ia terhad. Apa tunggu lagi. Order sekarang sebelum harga dinaikkan. ( Versi Klasik Sila Rujuk Di Bawah )

* Harga Diskaun wangian hebat Egyptian Potion ini hanya ditawarkan untuk pembelian di iklanremaja.blogspot.com secara online sahaja. Harga promosi ini untuk Satu Malaysia. So orang Sabah dan Sarawak pun dapat keistimewaan harga promosi ini . Harap maklum.
.

Perhatian Kepada Peminat Wangian Jenis Klasik:

Setelah pihak iklanremaja bersusah payah mendapatkan set - set klasik ini dari pada Pengumpul Koleksi Wangian Egyptian Potion 2007 maka Harga Versi Set Klasik mungkin akan di naikkan lagi pada Bulan Disember 2008 ini . Stok yang di import khas ini sudah pun tiada di pasaran malahan ramai yang tidak tahu kewujudan set ini . Pihak pembekal pula sudah lama menghentikan pengeluarannya. Nak tahu kenapa Set Klasik ini semakin mahal ? Sebab ia sangat antik ,wangiannya memang harum sangat ( Simpan 1 kotak sahaja, satu bilik dah wangi ) dan koleksi harumannya amat berbeza ( jenis wangian yang mahal - mahal ) dengan keluaran - keluaran lain . Cepat dapatkan sebelum harga melambung tinggi. Tak percaya ? dan nak tahu produk - produk tersebut. Sila klik pada Produk Egyptian Potion.

Monday, December 17, 2007

HADIAH UNTUK TERISTIMEWA

\"Image.
Terima kasih kerana sudi melayari laman iklanremaja.blogspot.com ini. Di sini kami memperkenalkan hanya produk - produk yang terbaik, berkualiti, hebat di pasaran , susah nak dapat di pasaran biasa dan yang penting harga yang ditawarkan adalah mampu di miliki oleh semua orang. Kami menawarkan Order secara ONLINE bagi memudahkan anda mendapatkan produk tersebut dengan mudah , senang , jimat masa dan kos. Hanya klik - klik sahaja. Dapatkan sekarang minyak wangi terhebat 2008 ini. Wangian berjenama,Haruman lebih tahan lama, terlalu murah, 10 botol dalam setiap pek, sekali titik sudah memadai. Harga promosi khas untuk anda. Orderlah sekarang secara online. Cepat tawaran ini terhad kerana ia adalah pek wangian percubaan dengan harga yang mengkagumkan. Cubalah dulu Minyak Wangi Egyptian Potion. Pasti memuaskan anda. Percayalah.Jadikan Wangian Egyptian Potion ini sebagai hadiah, cenderahati dan pemberian istimewa sempena Hari Jadi , Hari istimewa seseorang, Perkahwinan , cenderahati bermakna , perpisahan , dan sebagainya. Pihak kami juga ada penyediakan Pembungkusan Istimewa yang menarik untuk di berikan pada seseorang yang teristimewa dan menghantar terus pada alamat yang di berikan oleh anda. Anda boleh emailkan kata - kata manis tersebut kepada kami untuk di tujukan kepada penerima dan biarkan kami menghantarkan nukilan tersebut bersama Set teristimewa ini dengan bungkusan hadiah yang menarik yang boleh membuatkan penerima terpegun dengan hadiah yang di terima. Apalagi cepat hantarkan segera kepada seseorang teristimewa buat anda.( Cas pembungkusan RM2 setiap set akan dikenakan )


PRODUK TERKINI ONE DROP PERFUMES




Pati minyak wangi tulen tanpa campuran air atau alkohol

Di inspirasikan daripada 48 jenama Branded Antarabangsa

Haruman setanding dengan minyak wangi berharga ratusan ringgit

5 kali tahan lebih lama , 10 kali lebih murah WOW !

80 kali penggunaan setiap botol - Jimat ! ! !

Bahan ramuan asli tepu tinggi diimport dari Egypt Cairo Mesir

Halal untuk di bawa sembahyang

8 botol pelbagai haruman x 2.75ml dalam setiap set

4 Set Wanita dan 2 Set Lelaki ( terbaru 2008 )

Boleh dijadikan sebagai hadiah atau cenderahati istimewa

Wangian kekal sepanjang hari dengan hanya satu titik sahaja.



Buat pertama kalinya di Malaysia terhasil satu produk minyak wangi dalam bentuk pati tulen yang didatangkan di dalam empat set berlainan pada harga yang sangat berpatutan.


Pati minyak wangi keluaran syarikat EP Ventures ini diformulasikan mengikut bauan minyak wangi antarabangsa tanpa campuran alkohol atau penambhan air. Dengan itu, terhasillah pati minyak wangi dengan harumanyang mampu kekal sepanjang hari walaupun digunakan cuma setitik.Egyptian Potion Perfumes didatangkan dalam pek percubaan yang mengandungi sepuluh botol 2ml pati minyak wangi yang diinspirasikan mengikut wangian dari pelbagai jenama terkemuka yang terdapat di pasaran.

Terdapat tiga set wanita dan satu set lelaki yang dijual di antara RM35 - RM40 setiap set. Ia sangat menjimatkan dan merupakan alternatif kepada yang mempunyai bajet perbelanjaan kecil tetapi inginkan minyak wangi yang baunya seakan-akan minyak wangi berjenama. Malah pembungkusan sepuluh botol kecil dalam satu pek memudahkan ia dibawa ke mana-mana.

.
EP Ventures dengan kerjasama rakan niaga di Egypt sentiasa memastikan semua produk yang dihasilkan adalah terdiri daripada bahan ramuan yang terpilih dan segar. Walaupun baru dilancarkan, keberkesan Egyptian Potion kepada pengguna dan sumber jualan menguntungkan kepada pengedar telah terbukti apabila ia mendapat permintaan yang tinggi di serata MAlaysia dan Brunei terutamanya di kalangan wanita dan pelajar.


\" ORDER ONLINE SEKARANG \"


SET WANITA KOD WO1 ( BARU ) - HIJAU - RM40
1. Inspired by Escape, Calvin Klein
2.
Inspired by Still, Jennifer Lopez
3. Inspired by Romance, Ralph Lauren
4. Inspired by Pleasure, Estee Lauder
5.
Inspired by Cool Water, Davidoff
6. Inspired by For Her, Narciso Rodriguez
7. Inspired by Baby Doll,Yves Saint Lauren

8. Inspired by Apple Blossom, Body Shop



SET WANITA KOD W02 ( BARU ) - PURPLE - RM40

1. Inpired by Tresor, Lancome
2. Inspired by Envy, Gucci
3. Inspired by Eternity, Calvin Klein
4. Inspired by Gloria, Cacharel
5. Inspired by Miracle, Lancome
6. Inspired by J\'adore, Dior
7. Inspired by Intense, Hugo Boss

8. Inspired by Heaven,One Drop Perfumes


SET WANITA KOD W03 ( BARU ) - PINK - RM40

1. Inspired by CK Be, Calvin Klein

2. Inspired by Be Delicious, DKNY
3. Inspired by Light Blue, D&G
4. Inspired by Vanilla Musk, Coty

5. Inspired by Sunflower, Elizabeth Arden
6. Inspired by Women Boss, Hugo Boss
7. Inspired by Palace, Paris Hilton
8. Inspired by Poeme, Lancome




SET WANITA KOD W04 ( BARU ) - MERAH - RM40
1. Coco Mademoiselle by Chanel
2. Aqua di Gio For Women by Giorgio Armani

3. Lolita Lempicka by Lolita Lempicka
4. Baby Jazz by One Drop Perfumes
5. Gold by Amouage
6. Motana\' Parfum de Peau by Montana
7. Yohji by Yohji Yamamoto
8. Amarigr by Givenchy


CELEBRITIES\' SPECIAL FOR WOMEN - KOD W05 - BARU RM45
1) M, Mariah Carey;
2) Lovely, Sara Jessica Parker;
3) Curious, Britney Spears;
4) Kate, Kate Moss;
5) Show Time, Kylie Minoque;
6) Paris Hilton, Paris Hilton;
7) Black Pearl, Elizabeth Taylor; &
8) Glow, Jennifer Lopez.



SET LELAKI KOD L01 ( BARU ) - BIRU - RM40
1. Inspired by Black, Bvlgari
2. Inspired by Blue Jeans, Versace
3. Inspired by CK One, Calvin Klein
4. Inspired by Eternity, Calvin Klein
5. Inspired by Polo Sport, Ralph Lauren
6. Inspired by Acqua di Gio, Calvin Klein

7. Inspired by Issey Miyaki, Issey Miyaki
8. Inspired by Hugo Men, Hugo Boss



SET LELAKI KOD L02 ( BARU ) - OREN - RM40
1. Boss Signature by Hugo Boss
2. Echo by Davidoff
3. Tuscany per Uomo by Aramis
4. Cool Water by Davidoff
5. Drakkar Noir by Gu Laroche
6. Allure Pour Homme by Chanel
7. Le Male by J.P Gaultier
8. Plesures for Men by Estee Lauder


CELEBRITIES\' SPECIAL FOR MEN - KOD L03 - BARU RM45
1) Instinct, David Beckham;
2) Unforgivable, Sean John;
3) True Star Enrique Iglesias;
4) Jordan, Michael Jordan;
5) Advanture, Ewan McGregor;
6) Life, Andre Agassi;
7) Blue Seduction, Antonio Banderas;
8) He, Usher


DI PASARAN HARGA SEMENANJUNG ADALAH RM40 MANAKALA SABAH SARAWAK RM44 / RM50 SEKOTAK NAMUN, DI IKLANREMAJA KAMI TAWARKAN RM40 / RM45 SAHAJA UNTUK SATU MALAYSIA.So Sabah Sarawak pun dapat harga semenanjung juga. Sangat menguntungkan anda.

Macam tak percayakan ?. Semua bauan minyak wangi yang ditawarkan adalah Bauan Minyak Wangi Berjenama Antarabangsa . Tapi percayalah ! Anda mampu memilikinya. Bukan sekadar minyak wangi tapi Pati Minyak Wangi yang berjenama di import dari Egypt Cairo Mesir. Setitik sahaja, wangian kekal berhari - hari . Kenapa ? kerana Ia adalah Pati Minyak Wangi Tulen Yang Sebenar .Memang berbeza. Tiada di pasaran biasa.Order Sekarang!
 

http://www.bazaarlot.com?action=ClassifiedDetail&id=7200

No comments: