Monday, March 16, 2009

BRHOM+PLUS Produk IQ (OTAK) Homeophaty

Posted by hazimah4@yahoo.com

Baca petikan dibawah ( Produk kesihatan Homopati )

\" Saya mengalami masalah migraine sejak berusia 12 tahun. Mana-mana doktor yang saya temui memberitahu bahawa migraine memang tidak mempunyai penawar.  Saya juga pernah mengambil ubat tahan sakit yang tinggi untuk menahan dari berasa sakit.

Pada tahun 2004, saya telah diperkenalkan dengan BR HOM PLUS. Setelah 4 bulan mengamalkan dengan mengikut semua peraturan yang diberikan serta berterusan, saya dapati yang migraine tidak lagi menyerang saya. Saya berasa sangat gembira kerana ia sangat membantu saya dalam menjalani aktiviti harian.

Saya juga mengamalkan BR HOM PLUS sewaktu mengandungkan 2 anak. Saya dapati saya tidak mengalami masalah membuat aktiviti harian walaupun kandungan berusia 9 bulan. Kemudian saya susuli dengan memberi mereka BR HOM PLUS pada usia 4 bulan. 

Saya dapati anak-anak saya lebih matang dari kanak-kanak yang seusia dengan mereka. Selain dari itu, keluarga saya turut mengamalkan BR HOM PLUS dan kami dapati ia amat membantu dari banyak segi. 

TERIMA KASIH KEPADA BR HOM PLUS DAN PEMBUATNYA KERANA TELAH MEMBANTU KAMI SEKELUARGA. Saya amat menggalakakkan semua masyarakat menggunakan produk ini untuk makanan tambahan seisi keluarga.\"               Petikan dari testimonia produk ini.

Insyaallah...Produk ini bukan hanya untuk orang yang ada migraine sahaja..malah  tanda yang dihadapi seperti semput/lelah , lesu/loyo , cepat letih , berpeluh yang melampau , mudah mengantuk , iq lambat , tak kreatif , gagap  gugup , malu di hadapan orang ramai , malas , tak ada mood nak belajar , banyak alasan , sukar nak ingat formular , stress , cepat bosan dengan sesuatu tugasan dapat di atasi..

Maklumat lanjut Layari http://www.brhom.wordpress.com.

Cubalah Produk Br-Hom Ni. Ubat homeopati ini bebas dari dadah dan tidak ada ketagihan atau kesan sampingan yang lain kepada pengguna . Produk yang tidak berbau , tidak hanyir , mudah di makan , tiada kesan sampingan , tiada ketagihan. Anak-anak anda pasti sukakannya.

http://www.bazaarlot.com?action=ClassifiedDetail&id=7214

No comments: