Sunday, March 8, 2009

BLOGSTARZ DAN PROGRAM INTERNET.

Posted by http//manida.blogstarz.my

 

Jika ingin mencari satu sumber pendapatan yang amat mudah dan dijanakan secara automatik dari internet, NAH!! ini lah masanya...satu portal yang dinamakan Blogstarz di mana anda boleh menjanakan pendapatan yang mudah dan tak perlu bersusah payah untuk untuk memikirkan bagaimana cara nak mulakan perniagaan anda dalam dunia internet. Jangan jadikan halangan untuk diri anda untuk maju kehadapan, hanya kerana kurang pengetahuan dalam dunia ICT. Sebagai ahli Blogstarz anda akan dibimbing bagaimana hendak merealisasikannya,  dengan bantuan teknikal dan latihan disediakan, dan juga tunjuk ajar dari Founder Blogstarz...Rebutlah!! peluang ini, jadikan Blogstarz platform untuk memulakan perniagaan anda di internet, dengan teknologi Blogstarz yang canggih..rugi jika kepakaran yang disediakan tidak dimanfaatkan, lebih-lebih lagi bagi golongan Bumiputera. Keterangan / bantuan sila hubungi saya di 013 7399042 (Othman saad, taman kota masai, Pasir Gudang,johor)

 \"PERNIAGAAN SECARA ONLINE INI SEBENARNYA PILIHAN YANG BAIK DAN BIJAK JIKA ANDA:

  • Mahu keuntungan lebih dengan usaha yang sedikit;
  • Mahu menggandakan aliran pendapatan anda;
  • Mahu keuntungan dari perniagaan anda;
  • Mahu potensi keuntungan perniagaan yang tiada had;
  • Mahu perniagaan anda dijalankan secara automatik.

Apa yang anda tunggu lagi? Miliki sekarang perniagaan BLOG alaf baru, hasil gabungan Blog dan SMS. Dengan sistem dan plan yang ada, dan mendapat sambutan yang luar biasa,tak mustahil satu hari nanti\"Blogstarz akan mengegarkan persanda Dunia IT... mulai dari sekarang, jangan menanti sehingga rakan-rakan anda pula yang menaja anda, bertindak sekarang supaya tidak menyesal dikemudian hari!!!

ADVERTORIAL : BLOGSTARZ TARAF ANTARABANGSA

LAMAN web BlogStarz.My mendapat sambutan menggalakkan dari seluruh negara serta negara jiran seperti Singapura, Brunei dan Indonesia.

Ia berdasarkan jumlah hit ke laman blog dan portal yang diterima BlogStarz.my mencecah 500,000 hit setiap hari dengan carta kedudukan BlogStarz di seluruh dunia menaiki anak tangga dari kedudukan 25 juta ke 1 juta dalam tempoh kurang dua bulan, merujuk kepada penyedia carta web dunia, www.alexa.com.


Pengarah Urusan TagerMedia Sdn Bhd, Karl Iskandar Awang atau lebih dikenali sebagai Iskandar berkata, BlogStarz menyediakan platform pembangunan blog yang mudah, cepat dan mampu memberi pendapatan lumayan hingga ratusan ringgit sehari.

Ia melalui perniagaan sendiri yang diiklankan di laman blog penulis atau komisen pengenalan blogger, selain menjual lot pengiklanan dan servis khidmat pesanan ringkas (SMS) mahupun menganjurkan pertandingan SMS seperti kuiz dan Info On Demand.

Yang menarik perhatian ialah komisen ClickShare yang memberi pulangan sehingga 80 peratus kepada blogger mengikut status keahlian. Komisen ClickShare ialah perkongsian daripada keuntungan pengiklanan yang diperoleh oleh BlogStarz secara keseluruhan melalui syarikat pengiklanan gergasi di internet.

Sementara itu, menurut Pengarah Eksekutif TagerMedia Sdn Bhd, Ramdhan Ismail, memandangkan sambutan memberangsangkan, BlogStarz melancarkan Ads by BlogStarz, di mana ia membuka ruang kepada syarikat di Malaysia atau usahawan untuk meletakkan iklan di portal blogstarz dan di blog ahli blogstarz....
 
Blogstarz taraf antarabangsa

TAHNIAH! ANDA BERADA DILANDASAN YANG TEPAT! 

 BERTINDAK SEKARANG... SERTAI KAMI!!!

BANYAK  KEISTEMEWAAN SERTA FAEDAH MENANTI ANDA!!!

APA YANG ANDA DAPAT BILA MERYERTAI KAMI!

EXTRAVAGANZA !!
 
 
 
 
 
Percuma Sistem Hebahan SMS 
(Bulk SMS) yang bernilai
RM2,000 & 50 Kredit SMS 
 
Percuma Sistem Perniagaan SMS 
(Reverse Charge SMS) seperti AFUNDI yang bernilai RM5,000
 
 
  • Lebih Ramai Kenalan 
  • Rangkaian Blog Terkini
  • 24 jam sehari,365 hari setahun
  • Terima pembayaran terus ke akaun anda
  • Sistem Gabungan Blog & SMS
  • 5 Sumber pendapatan Besar!
  • Jualan Produk,Pengiklanan,Pay perClick

MUAT TURUN IKLAN METRO AHAD DIBAWAH

[ Metro Ahad Advertisement ]

UNTUK MENYERTAI KAMI

SILA KLIK BANNER DI BAWAH UNTUK PENDAFTARAN:

Post at 2009-03-01 10:06:38

 

 

http://www.bazaarlot.com?action=ClassifiedDetail&id=7729

No comments: