Monday, March 16, 2009

EZIBREATHE - PENAWAR RESDUNG BERKESAN MELEGAKAN ANDA!

Posted by deena123@blogstarz.my

Memperkenalkan produk kesihatan baru di pasaran berjenama EZiBreathe untuk melegakan alahan hidung, resdung dan asma (lelah). Buat masa ini EZiBreathe adalah satu-satunya produk di pasaran yang dapat melegakan 3 gejala penyakit serentak. Selain daripada itu, pengambilan EZiBreathe yang berterusan juga dapat mencegah kekerapan demam dan sakit tekak (tonsillis) terutama dikalangan kanak-kanak serta megurangkan masalah berdengkur. 

 

RESDUNG dikaitkan dengan hidung yang sensitift terhadap hama, habuk, debu, cuaca sejuk dan pengambilan sesetengah makanan.

Gejala seperti selsema, hidung tersumbat, batuk, sakit tekak dan banyak kahak sememangnya tidak menyelesakan dan boleh mengganggu aktiviti kehidupan harian seperti prestasi di tempat kerja, percutian dan persekolahan anak-anak.

 

TAHUKAH ANDA ?

Resdung adalah penyakit seumur hidup, tidak berjangkit tapi boleh diwarisi melalui keturunan. Sehinga masa kini, tiada ubat yang dapat menyembuhkan resdung 100%. Bermakna penghidap terpaksa bergantung pada ubat, melainkan jika anda dapat mengelakkan punca yang menyebabkan mereka alah dan mendapat resdung. Sebahagian besar mereka yang menghidap lelah (asma) juga menghidap resdung.


 ISTIMEWA EZiBreathe:

  •   tablet yang manis hanya
  •   hanya perlu dihisap @ kunyah
  •   sesuai untuk kanak-kanak dan dewasa

Walau bagaimanapun, proses tindakbalas sementara jarang berlaku pada kanak-kanak di bawah umur 15 tahun.

 

Bagi mereka yang telah berumur biasanya akan mengalami proses tindakbalas sementara seperti mengantuk, seluruh padan rasa lengoh, sakit kepala, kebas tangan atau kaki.

  

Jika mereka tidak tahan dengan proses tindakbalas sementara ini, bolehlah kurangkan dos ke 1 biji sehari selama 2-3 minggu kemudian kembali ke dos biasa seperti tercatat dilabel botol.

 

Bagi mereka yang darah banyak toksin pula, mungkin akan mengalami proses tindakbalas sementara seperti kulit muka atau badan gatal, naik jerawat atau ruam. Ini kerana kulit adalah organ terbesar badan dan tempat paling senang untuk menyingkir toksin. Mereka yang bermasalah jerawat di muka dan badan yang di sebabkan oleh darah kotor (bertoksin) juga boleh mengambil EZiBreathe. Tapi untuk sementara waktu akan berlaku tindakbalas di mana jerawat akan keluar lebih banyak.

 

Tidak perlu risau, ini petanda baik toksin sedang disingkirkan daripada badan (lebih baik daripada tersimpan dalam darah, buah pinggang atau hati yang akhirnya boleh menyebabkan pelbagai penyakit) minum banyak air kosong bagi membantu mempercepatkan pembuangan toksin di dalam darah.

 

Selepas gejala alahan atau resdung hilang, dinasihatkan pelanggan meneruskan mengambil EZiBreathe sebagai mencegahan supaya gejala tidak datang balik. EZiBreathe boleh dianggap seperti makanan tambahan (supplemen). Dos pencegahan memadai dengan sebiji selang semalam bagi kanak-kanak bawah umur 15 tahun, sementara dewasa sebiji setiap malam.

 

 

KANDUNGAN EZiBreathe

100% garam galian homeopati dengan dos yang sangat rendah seperti natrium muriaticum, kalium muriaticum, kalium sulphuricum, ferrum phosphoricum. Ianya bertindak secara lembut dengan membekalkan nutrisi yang diperlukan oleh sistem imunisasi untuk merawat sistem imunisasi dan pernafasan.

 

 
 

SOALAN LAZIM YANG AKAN DITANYA OLEH PELANGGAN

 

 

1. Berapa lama perlu saya makan untuk melihat kesannya ?

Tempoh pemulihan bergantung pada sistem imunisasi badan masing-masing, kebiasaannya kanak-kanak lebih cepat iaitu kurang 2 minggu, sementara dewasa 2atau 3 minggu.ada yang selepas habis sebotol tapi masih tidak nampak kesannya, cuba sehingga habis 3 botol. Jika selepas habis 3 botol masih juga tiada perbezaan, tolong berjumpa pakar ENT (telinga,hidung dan tekak) untuk menjalani pemeriksaan.anda mungkin mengalami masalah ketumbuhan di dalam hidung seperti"polyps" atau kecacatan di dalam rongga hidung yang sememangnya yang tidak dapat di Bantu oleh EZiBreathe dan mana-mana ubat herba atau ubat moden lain, jalan penyelesainnya hanyalah melalui proses pembedahan.

2. Bilakah waktu terbaik untuk mengambil EZiBreathe ?

Waktu mulut kosong tanpa sebarang makanan atau minuman

 

3. Bolehkah saya mengambil EZiBreathe semasa perut kosong ?

 

Ya! kerana EZiBreathe adalah dianggap seperti makanan

 

 

4. Berapa biji perlu saya ambil sehari ?

Mengikut sukatan yang tercatat di label botol.

5. Perlukah saya terus mengambil EZiBreathe selepas alahan hidung atau resdung saya pulih ?

Ya! Kerana selagi anda terdedah dengan punca alahan, selagi itulah anda berisiko untuk mendapat semula gejala. Oleh itu, pengambilan EZiBreathe secara berterusan dapat mencegah gejala daripada terjadi.

 

 

6. Adakah EZiBreathe akan memberikan sebarang kesan sampingan atau tindakbalas sementara ?

 

Proses tindakbalas sementara atau "healing crisis" setelah pengambilan EZiBreathe bergantung kepada individu, ada yang akan mengalaminya, ada yang tidak, bagi yang mengalami proses tindakbalas sementara iaitu simptom (gejala) menjadi bertambah teruk, kebiasaannya ianya akan mengambil masa 1-3 minggu. Tidak perlu risau kerana ini tanda positif penyakit sedang dirawat di mana segala kekotoran yang terkumpul didalam saluran pernafasan sedang dibersihkan.
 

 

8. Bagaimana nak membezakan selsema biasa dengan selsema yang disebabkan oleh alahan hidung ?

 

i. Selsema biasanya akan berjangkit, alahan hidung dan resdung tidak.

ii. Alahan hidung atau resdung biasanya berlaku lebih kerap dan berpanjangan.

iii. Jika keturunan anda atau pasangan, ada masalah alahan samada alahan hidung, resdung, lelah atau alahan kulit seperti ekzema, berkemungkinan besar anak anda juga ada masalah alahan.

9. Bolehkah saya atau anak saya mengambil EZiBreathe jika menghidap asma ?

 

Ya! Kerana EZiBreathe akan membantu memudahkan pernafasan dan mengurangkan kekerapan serangan asma. Banyak kes pesakit terutama dikalangan kanak-kanak yang menghidap asma, pulih selepas mengambil EZiBreathe.

 

 

10. Apakah pantang larang semasa mengambil EZiBreathe ?

 

Tiada sebarang pantang larang, anda boleh menikmati semua makanan kegemaran anda seperti biasa.


11. Bolehkah saya mengambil EZiBreathe jika saya mengandung atau menyusukan anak ?

Ya! Kerana EZiBreathe dihasilkan dalam bentuk makanan tambahan daripada garam galian semulajadi tanpa steroids, logam berat atau bahan kimia yang boleh menyebabkan toksin atau keracunan di dalam badan.

 

 

 

12. Apakah kandungan EZiBreathe dan bagaimana ianya berfungsi ?

 

EZiBreathe mengandungi 4 jenis garam galian semulajadi yang biasa terdapat dalam diet seharian kita. Mereka yang menghidap alahan dan masalah resdung kekurangan garam galian tesebut dan kerana tubuh mereka tidak dapat menyerapnya dengan sempurna. Sebab itu, apabila EZiBreathe diambil dengan cara dihisap atau dikunyah, garam galian tersebut terus meresap ke dalam salur darah melalui salur darah lidah.


PENTING!!!

Bagi mengekalkan keberkesanan EZiBreathe, ianya perlu di simpan jauh daripada sebarang peralatan elektrik, gelombang seperti radio atau telefon bimbit, suhu panas seperti didalam kereta yang di letak di bawah terik matahari.



7. Bolehkah saya mengambil EZiBreathe bersama dengan ubat lain ?

Ya! Kerana EZiBreathe dihasilkan daripada garam galian semulajadi tanpa steroids atau bahan kimia, jadi tidak akan mengganggu atau bertindakbalas dengan ubat-ubatan lain. Bagaimanapun, keberkesanan EZiBreathe akan mati jika diambil dengan antibiotik.

 

*NOTA : KAMI TURUT MENYEDIAKAN PERKHIDMATAN BEKAM RESDUNG TANPA ASAP DI AMPANG. SILA HUBUNGI UNTUK MEMBUAT TEMUJANJI.


HARGA JUALAN SEBOTOL EZiBreathe (60 tablet) adalah RM30.00 (SM) DAN RM32.00 (SS).

*Harga kos penghantaran adalah RM4 sebotol bagi Semenanjung Malaysia dan RM7 sebotol bagi Sabah dan Sarawak
.

SEBARANG PERTANYAAN/TEMPAHAN BOLEH BERHUBUNG TERUS/SMS DENGAN PUAN ZALILAH : 0173513424 ATAU DINA : 0172435928. ALAMAT EMAIL: deena123@blogstarz.my


 

 

 

 

 

http://www.bazaarlot.com?action=ClassifiedDetail&id=7794

No comments: