Monday, March 2, 2009

NASIHAT PAKAR KEWANGAN UNTUK MENGHADAPI KEGAWATAN TAHUN INI,2009.SAYA,ANDA,SEMUA YANG INGINKAN PERUBAHAN DIRI PERLU BACA KANDUNGAN INI.

Posted by raniafinance@gmail.com

Beberapa hari lepas saya menerima sms dari sahabat saya, seorang
usahawan yang berjaya.

SMS tersebut tertulis...

\"Selamat Tahun Baru, Semuga Kau Buat Sejuta Ringgit Tahun Ini.\"

Saya menjawab,

\"Terima kasih! Nampaknya saya perlu kerja lebih kuat!\"

Selepas beberapa minit saya mendapat balasan daripada beliau:

\"Tidak.Kau Silap. Kau hanya perlu kerja lebih bijak.\"

Saya terus ke laman web ini :

http://www.ecommercemastery.com/provider8/idevaffiliate.php?id=4108

Saya terpaku untuk beberapa saat.

Saya terfikir sendiri-- Adakah saya bekerja cara bijak hari ini?

Anda tentunya tahu, ini bukanlah satu perkara baru. Kita telah mendengar
seribu kali. Pada awalnya, ianya tidak mendatangkan apa-apa kesan kepada
saya sehinggalah saya mula FAHAM maksud yang tersembunyi.

Mengetahui dan memahami adalah dua perkara yang berbeza, walaupun ada
yang fikir ianya sama sahaja. Dan ianya juga menjadi punca mengapa ramai
yang gagal menjana wang diinternet selepas mengikuti kursus-- kerana
mereka TAHU maklumat tertentu, tetapi tidak faham apa maksud sebenarnya.

Jika anda buat duit banyak dengan bekerja lebih kuat, saya minta maaf
kerana tiada apa yang boleh dibanggakan. Anda terpaksa meluangkan lebih
banyak masa dan tidak produktif.

Bekerja cara bijak meningkatkan masa yang ada. Ini bermakna,anda meluangkan
masa yang sama tetapi anda dibayar lebih berlipat kali ganda.

Itu rahsianya!

Faham konsep ini dan hidup anda akan lebih bahagia. Saya jamin.

Ada banyak cara untuk anda bekerja lebih bijak.

Jika anda mahu mempelajari sesuatu, jangan buang masa buat sendiri. TANYA.
Jika tiada yang menjawab, beli ilmu dan pengalaman orang lain. Ianya lebih
cepat dan mudah.

Fokus kepada idea dan perancangan bisnes. Bukan hanya untuk buat duit tetapi
bagaimana membina bisnes online yang boleh menjana pendapatan untuk anda
untuk jangka masa yang lama.

Anda bekerja bijak dengan membuat sesuatu yang terbukti berkesan untuk menjana
wang daripada mencipta sesuatu yang belum pasti. Inovatif, bukannya kreatif!

Saya pasti anda tentu lebih banyak idea untuk bekerja cara bijak. Mungkin
lebih baik dari yang saya dedahkan. Yang pastinya...

Saya tak mahu bekerja kuat. Bagaimana dengan anda?

http://www.ecommercemastery.com/provider8/idevaffiliate.php?id=4108


Demi Kejayaan Anda 2009,

RaniaFinance

http://www.bazaarlot.com?action=ClassifiedDetail&id=7673

No comments: