Friday, May 29, 2009

Tempahan Baju (Sehelai RM26)

Posted by advan@blogstarz.my

Selamat datang ke kedai tempahan t-shirt. Kami menyediakan perkhidmatan mencetak t-shirt dengan harga yang murah tetapi hasil yang bermutu tinggi.Kami sedia menerima tempahan anda dan menghantarkan terus ke rumah anda tanpa apa-apa charge tambahan!

Ya! Kami akan menghantar tempahan anda tersebut terus ke pintu rumah anda. Jadi anda dapat menjimatkan masa, tenaga dan wang. (err..maksud kami, petrol) Anda dijamin akan berpuas hati 100% dengan perkhidmatan kami.

Kami adalah organisasi \' Advan Design\' yang menjalankan transaksi jual beli secara online kerana kami percaya Internet mempunyai pasaran yang amat luas dan menjimatkan kos.

Advan Design ditubuhkan oleh adik-beradik iaitu Hafes & Niezam yang mempunyai hasrat untuk meluaskan pengaruh Advan di Malaysia. Kami bukanlah orang baru didalam perniagaan internet. Kami pernah memasarkan beberapa produk lain di Internet,dan hasil yang kami dapat begitu memberangsangkan dan membuatkan kami terus percaya bahawa permintaan terhadap sesuatu produk di dalam Internet sangat tinggi. Disebabkan atas alasan ini,kami terus meneruskan hasrat untuk membuat perniagaan t-shirt kerana kami mendapati permintaan terhadap tempahan mencetak t-shirt amat tinggi melalui Internet.

T-Shirt : RM26_sehelai

T-Shirt Berkolar : RM36_sehelai

Jika tempahan melebihi 25 helai.....harga boleh dirunding!!!

PROSEDUR MEMBUAT TEMPAHAN T-SHIRT:
1. Hubungi Kami dan nyatakan kehendak anda (warna t-shirt,berapa warna cetak, berapa helai dan saiz)

2. Saya akan email anda berkenaan harga untuk tempahan anda tersebut.

3. Jika bersetuju,anda boleh hantarkan design anda kepada eizlipeace[at]gmail.com (gantikan [at] dengan @) dalam format file adobe illustrator atau adobe photoshop. (Sila pastikan gambar tersebut besar dan jelas)

4. Anda akan dihubungi saya untuk membuat pembayaran melalui PayPal @ Cash Deposit (CIMB) @ Online Transfer (CIMB) (nombor akaun akan diberikan ketika anda hendak membuat pembayaran demi keselamatan)

5. Dalam masa satu minggu, jika tiada halangan,tempahan anda akan dihantar terus ke rumah anda setelah ianya siap dicetak.
Hafez : 0199218369
Niezam : 0199051678

http://www.bazaarlot.com?action=ClassifiedDetail&id=8382

No comments: