Sunday, May 17, 2009

kaspersky 2009

Posted by xboy_88@yahoo.com

Kasperky antivirus 2009 sangat berkesan untuk mengesan segala jenis virus dan malware...termasuk virus yang terbaru lagi terancam iaitu brotox..lagi power kalau korang pakai kaspersky internet security 2009...dapat menghalang ancaman virus daripada internet untuk menyelinap masuk kedalam pc korang.... tapi untuk sesiapa yang pakai antivirus kaspersky cetak rompak atau licensekey yang korang ambik dari internet,key tersebut hanya dapat bertahan paling lama 1bulan..dan korang terpaksa untuk mencari lagi key yang baru..jika korang tak dapat mencari key yang baru dalam masa yang ditetapkan,antivirus korang tu boleh menjadi virus kepada pc..dan ini akan menjadikan pc korang slow dan Lembab sehinggalah korang jumpa key yang baru dan tidak blacklist... jika korang ingin membeli di kedai-kedai komputer memang tinggi nilai harganya..untuk kaspersky antivirus 2009 satu license untuk satu pengguna RM50 dan untuk 3pengguna RM95...bagi kaspersky internet security 2009 pula satu license key untuk 3pengguna RM120 (mengikut pasaran terendah sekarang)....jadi bagi sesiapa yang berminat,aku ada menjual licensekey yang original...untuk kapsersky antivirus RM25 untuk satu pengguna dan kaspersky internet security RM30 bagi satu pengguna...caranya,aku akan bagi link untuk korang download antivirus yang korang nak,lepas tu aku akan bagi activecode bagi antivirus tersebut melalui email atau ym...bagi sesiapa yang berminat boleh menghubungi aku di no 013-9900147...cara pembayaran,korang boleh deposit kan bayaran ke akaun bank aku : bank simpanan nasional(BSN) : 11100-41-00007717-8 bank islam : 13-017-02-061442-5 lepas korang deposit tu,sila hantarkan copy resit deposit ke email aku xboy_88@yahoo.com subjek : copy resit .. kalau korang nak tau lebih lanjut,korang call atau sms je kat aku 0139900147 ...orait..

http://www.bazaarlot.com?action=ClassifiedDetail&id=8291

No comments: