Monday, May 18, 2009

Alamilah Keajaiban dgn...SABUN MIOR

Posted by cengkudu762000@yahoo.com

 

KEANGGUNAN ANDA BERMULA DISINI...


ALAMILAH KEAJAIBAN SABUN MIOR SEKARANG!

 

Sabun ini sesuai untuk semua jenis kulit seperti kulit Berminyak, Sensitif, Kering, Normal, Berjerawat, Bersisik, Berparut & mcm-mcm lg, ini kerana sabun mior bertindak sebagai menyahtoksin, membersih, mengawal pH, mencerah & menghaluskan kulit secara semulajadi DENGAN HANYA 3 MINIT SAHAJA!!!

 

Kini sedang berlangsung jualan murah! Lelong! Percuma! Secara besar-besaran di KedaiMior!!!

Cepat!!! Tempoh terhad!!!

  

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi sekarang:

Asyura: 012-2910427

Email: cengkudu762000@yahoo.com

Layari: www.asyura.blogstarz.my 

__________________________________________________

 

 

MIOR  ini adalah 100% natural dan berasal dari Austria. Antara bahan-bahan yang terkandung dalam miOR adalah:-

 

IndinineLuxe - Algae yang kaya dengan antioksida, vitamin dan mineral dari Europe untuk mengembalikan keremajaan dan menyembuhkan kulit;

 

 

Heilmoor Clay - Terdiri daripada beratus herba, bahan organik, antibiotik yang semulajadi, hormon tumbuhan dan banyak lagi.

KELEBIHAN SABUN MIOR...

 

-Muka ~ Bukan saja boleh mencantikkan, tapi juga merawat. Untuk muka, MIOR boleh mencerahkan, melicinkan dan melembutkan kulit. Selain itu, ia dapat menegangkan kulit, mengecilkan pori-pori (up to 80%), mengecilkan eyebag, mengurangkan kedutan, menghapus jerawat dan parutnya, meratakan warna kulit, menghilangkan jeragat dan melasma (oil seeds), meremajakan muka, menganjalkan pipi, menjadikan muka nampak bersinar (glowy) dan kalau anda bernasib baik, MIOR boleh menjadikan wajah anda putih kemerahan (pinkish).

 

-Badan ~ Menghilangkan bau badan, menghapuskanjerawat badan (up to 90%), meratakan warna kulit, menghilangkan tompok-tompok pada badan, menyembuhkan luka dengan segera, menanggalkan daki & menghilangkan bau badan.

 

-Rambut ~ Bertindak sebagai pelembap, (digunakan selepas shampoo).. menjadikan rambut lebih lebat, lembut dan bersinar. Yang penting, menghilangkan uban.

 

-Payudara ~ Boleh melembutkan struktur kulit payudara, sambil MENEGANGKAN!

 

-Celah-celah ~ Ini mungkin masalah yang berlaku kepada sebilangan besar anda, di mana warna kulit di celah-celah ketiak dan sebagainya, tidak sekata dan kelihatan seolah-olah kehitaman. Jangan risau, MIORkan je celah-celah itu. Insya-Allah.... putih la jadinya! Ini kerana selain boleh meratakan warna kulit, MIOR juga boleh menghilangkan daki terkumpul yang menyebabkan celahan anda nampak seolah-olah kehitaman...

 

-Lemak ~ Ini adalah bonus bagi pengguna MIOR. Kami tidak mengatakan lemak-lemak terkumpul di badan anda akan terus terhapus apabila menggunakan MIOR. Tetapi terdapat kesan positif apabila anda kerap menggunakan MIOR di kawasan berlemak seperti perut, peha, lengan dan bahu.

 

-Masalah kulit ~ MIOR berfungsi sebagai alternatif untuk rawatan penyakit kulit yang biasa, seperti eczema (allergy), abscess (bisul), psoriasis, lichen (sisik), rashes (ruam), kurap, kudis dan sebagainya. Seperti kita tau, MIOR mengandungi \'deep moor\' yang mempunyai elemen \'therapeutic\' (perubatan), yang berupaya merawat dan mengawal penyakit-penyakit ini daripada terus merebak. \'Deep Moor\' ni, diibaratkan seperti \'gamat\' la.

 

-Kuku ~ MIOR boleh menjadikan kuku tampak lebih bersinar dan mengurangkan masalah kuku bersisik...

 

-Bibir ~ Bagi yang mempunyai ulcer di bibir, gunakan MIOR! Insya-Allah kuranglah sedikit masalah bibir pecah tu.

 

-Kanak-kanak / Bayi ~ Sangatlah sesuai untuk berMIOR! Kenapa? Kanak-kanak mudah dijangkiti penyakit kulit akibat sistem imunisasi mereka yang belum optimium. Jangan risau....Selalunya kanak-kanak yang kerap mengalami alahan akan terdedah kepada risiko mengalami eczema.

 

Sila beri perhatian:


Kulit Sensitif
- sebaiknya 1-2 minit sudah memadai (tetapi untuk permulaan boleh gunakan selama 3 minit selama 2-3 hari)

Kulit Berjerawat - gunakan selama 3 minit setiap kali cucian (2 x sehari) selama seminggu.  Minggu kedua dan seterusnya memadai mengamalkan sabun seperti cucian biasa sahaja.  Lakukan �maintenance� 1-2 x dlm seminggu.

Kulit Normal / Kering - sama seperti step kulit berjerawat

Kulit berparut - amalan yang consistent dan betul membantu mengawal kesan parut dengan effective.

Kulit pigmentasi - berkemungkinan akan mengalami sedikit pengelupasan halus (bergantung kepada keaktifan kulit masing-masing) namun.  Ini adalah kerana sel mati di pisahkan dari lapisan permukaan kulit.  Anda mungkin akan mengalami sedikit kegatalan, kekeringan yang bersifat sementara kerana faktor perubahan sel pada kulit. 

Apabila menggunakan sabun miOR, ianya menggantikan fungsi sabun malah lebih dari itu. Namun digalakkan supaya jangan terus tinggalkan routine harian penjagaan diri anda, semata-mata kerana bergantung 100% kepada sabun miOR ini. Dengan sabun miOR anda boleh mengurangkan jumlah step penjagaan iaitu hanya guna sabun miOR, moisturiser dan sunblock sahaja berbanding dengan pengunaan susu pembersih, sabun, toner, moisturiser, night cream dan sunblock. Lebih ringkas bukan ?

HANYA 3 MINIT SAHAJA!!!  2 X  SEHARI DAN ANDA AKAN DAPATI KULIT BERSIH, BERSERI & SIHAT.

 

Pengedar /Rakaniaga Mior Dicari!!!

- Anda ingin mempunyai bisnes sendiri? Nak Income sehingga RM8K & keuntungan 140%??? Jadilah  

   Rakaniaga Mior sekarang!!!

- Alat perniagaan, khidmat nasihat & latihan akan diberikan secara percuma!!!

- Masih baru & permintaan amat tinggi di pasaran. 

___________________________________

 

PELUANG BISNES...PELUANG BISNES...

Nak jadi Dealer MIOR ?

Beli 4 bar MIOR dengan harga RM600.00 = RM150.00 per bar, anda terus layak jadi ahli WBG secara secara percuma!!!... benda ni memang boleh buat duit betul... harga jual :-

Harga :-
RM 260 (1 bar)      - utk 4 bulan kegunaan
RM 130 (
1/2 bar)  - utk 2 bulan kegunaan
RM 70  (1/4 bar)   - utk 1 bulan kegunaan
RM 40  (1/8 bar)   - utk 2 minggu

Kos penghantaran :-
Semenanjung - RM10.00
Sabah Sarawak - RM12.00

Emailkan butir berikut juga untuk Pendaftaran Keahlian WBG

Nama :

No. K/Pengenalan :

Alamat :

No. H/P :

Untuk anda yang nak bisnes, boleh jadi Mini Trader dgn belian 28 bar,...klu dapat taja ahli, lagi meriah le bonus tuhhh....

SEBARANG PESANAN / PERTANYAAN SILA EMAIL KE PN. AIMA 

Email : cengkudu762000@yahoo.com ,  No. Tel : 012-2910427

************************************

INFO CERTIFICATE

 

* Certificate Of Authentication HALAL

-No Ruj:JAKIM/(22.00)/492/2/1

* Company No.& Direct Selling AJL License

-Company No.644088-V / Licence No.AJL 931512

* Ministry of Health Malaysia (KKM) 

Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan : Lihat Rujukan Kementerian Kesihatan Malaysia (KMM)

Product Detail Infomation for NOT080300205K

 

 

 

http://www.bazaarlot.com?action=ClassifiedDetail&id=8294

No comments: