Wednesday, May 13, 2009

SEDARKAH ANDA BAHAWA ANDA MEMAKAN RACUN SETIAP HARI?

Posted by farid@nam.com.my

Mana ada.....? Anda silap!!!!!!! Tanpa anda sedari anda memakan racun sejak sekian lama.

Sayur-sayuran, buah-buahan malah beras sekalipun mempunyai racun. Kenapa anda suka membeli sayur yang tidak dimakan ulat. Adakah kerana ia mungkin nampak jijik mahupun buruk.......? Jawapannya ialah kerana anda suka memakan racun. Sayur yang tidak dimakan ulat mempunyai dos racun yang paling tinggi. Sebab itu, ulat tidak berani memakannya. Tetapi anda berani memakannya......hebat anda.

Racun itu akan menjadi toksik didalam badan anda. Lama-kelamaan ia akan menyebakan anda mendapat kanser. Ini merupakan satu fakta kebenaran.

 

Justeru itu, kami ada menjual penawarnya. Jus manggis keluaran UDM Sdn Bhd boleh membuang bahan toksik didalam badan anda sehingga 99.9%. Ia diperbuat daripada kulit manggis yang sememangnya kaya dengan bahan xanthones. Xanthones merupakan sejenis bahan anti-oksida.

Buah ini dikatakan boleh membantu memulihkan sistem imunisasi badan. Berkhasiat untuk masalah kesihatan berkaitan anti-oksida dan kanser seperti goute, stroke, kanser payu dara, ulser, lelah, jantung, asma, kencing manis, resdung, darah tinggi dan pelbagai masalah lain

[IMG]http://i233.photobucket.com/albums/ee207/Otromen_2756/JusM.jpg[/IMG]

[IMG]http://i233.photobucket.com/albums/ee207/Otromen_2756/JusM.jpg[/IMG]

 

Tunggu apa lagi.......tebus balik kesilapan anda yang lalu.....minumlah jus manggis.

Hubungi FARID 012-2862756 (talian dibuka 24jam sehari, 7 hari seminggu)

http://www.bazaarlot.com?action=ClassifiedDetail&id=8263

No comments: