Saturday, December 13, 2008

SAYA TAK PERNAH TIPU....CUMA NAK MEMBANTU SESAMA KITA..BACALAH DAN FIKIR2KAN..OK TAK??..!!!!!!!!!..

Posted by azir073@yahoo.com

TERBARU MODAL rM50.00 AJE..potensi PENDAPATAN rM 51,840.00...

Salam
TERLEBIH DAHULU SAYA MENGUCAPKAN TAHNIAH KEATAS ANDA KERANA ANDA ADALAH SALAH SEORANG YANG HATINYA TELAH DIPILIH MEMBACA SEDIKIT CETUSAN IDEA DARI SAYA DALAM MEMBANTU ANDA KELUAR DARI KEPOMPONG KESULITAN DALAM KEHIDUPAN ANDA SEKARANG.SAYA JUGA SEBAGAIMANA ANDA JUGA DAHULU TERLALU NEGETIF DALAM PERNAIGAAN INTERNET, TETAPI SAYA TELAH CUBA DAN BERJAYA. HARAPKAN ANDA BACA SEHINGGA HABIS DAN BUATLAH KEPUTUSAN UNTUK DIRI ANDA SENDIRI.


Setiap hari saya mengutip purata RM300 – RM600 sehari terus ke Akaun Maybank saya.
sila lihat bukti bayaran terkini 1/12/08 dan akan dikemaskini dari semasa ke semasa


klik sini utk daftar http://www.igetworld.com/azir73

Tertekan dengan masalah kewangan yang membelengu diri, saya nekad untuk mencuba menyertai ekoleksi.com melalui emel yang dihantar oleh seorang kenalan memandangkan risikonya amat rendah (iatu modal Cuma RM50)Pada hari pertama saya Join saya dapat SMS dari upline yang menyatakan dia telah menyusun downline dibawah ID saya dan saya menyemak akaun maybank saya. Alhamdulillah, hari pertama sahaja saya dah balik modal!!!!
Kini saya tidak lagi teragak - agak nak berbelanja takut bajet lari, banyak hutang lama dulu pun dah dapat saya settlekan.
Bila dah macam ni, Barulah saya Terfikir Mengapa Irfan Khairi sukakan perniagaan Internet…
Ia betul2 Menjadi dan Memang Internet Sungguh berkuasa!
So, kepada Anda yang berminat untuk menyertai kami di ekoleksi.com untuk cari duit lebih, sila aktifkan akaun anda segera melalui laman web berikut:

http://www.igetworld.com/azir73

Selepas anda membuat pendaftaran dan mengaktifkan ID anda, secara automatik saya akan dapat tahu anda berada dibawah group saya melalui e-mail yang dihantar oleh Admin
ekoleksi.com.
DALAM RANGKAIAN SAYA,
(ANDA DIBERI PILIHAN)
PLAN A - JADI NETWORKER YANG AKTIF SEPERTI SAYA
ANDA AKAN MENJANA SEHINGGA RM51,900 BAGI SATU AKAUN

PLAN B - 'SLEEPING PARTNERS'
JOINT DAN DUDUK DIAM-DIAM, TAPI MASIH BOLEH DAPAT INCOME..BIAR SAYA YANG CARIKAN DOWNLINES UNTUK ANDA.
SETIAP HARI SAYA MENERIMA PURATA 6 – 10 PENYERTAAN BARU UNTUK DISUSUN DAN DIATUR. IA BERGANTUNG SECEPAT MANA ANDA BERTINDAK UNTUK MENDAFTAR DAN SAYA AKAN SUSUNKAN DIBAWAH ID ANDA UNTUK SEGERA ANDA BALIK MODAL DAN BINA NETWORK ANDA.

(Nota: Sesiapa yang menyertai group kami juga akan diberikan cara bagaimana untuk mendapatkan BERIBU - RIBU e-mail list bagi mempromosikan ID anda melalui Yahoo Groups)
PILIHAN DI TANGAN ANDA!!!!
KELEBIHAN ekoleksi.com;
1. New babies. Biz ini TIDAK akan menjadi TEPU!!!! (klik FAQ web untuk detail)
2. Spilover (Limpahan keluar). Dengan formula (SLEEPING PARTNERS) ini, tanpa menaja tapi masih boleh dapat income.
SETIAP HARI, BERPULUH - PULUH orang di SELURUH NEGARA join ekoleksi.com. ( cuba lihat disebelah kiri web ekoleksi.com bhgn \'Latest Member\' tiap- tiap jam ada sahaja penyertaan baru yang masuk.). Jangan tunggu ramai orang dah masuk baru nak aktifkan ID, kerana bila network dah jd besar dan berkembang ID anda akan terkebawah!!!
\"Dunia bisnes internet, baik yang berupa penjualan produk ataupun perkhidmatan adalah suatu yang baru dalam budaya bisnes kebanyakan bangsa didunia. Masyarakat di negara kita juga kurang faham, menjadi takut dan bimbang untuk berurusan bisnes melalui internet. Kita tidak perlu menunggu orang lain untuk merintis jalan melaksanakan bisnes internet. Anda perlu mengambil inisiatif, melangkah terus menguasai dan memahaminya dan keyakinan serta tindakan positif, anda akan berjaya kelak. Dunia adalah pasaran. Pasaran dunia memberi dimensi baru dalam bisnes internet.\"
Robert Kiyosaki: \"orang terkaya di dunia membina network, tapi orang lain hanya mencari kerja.\"

http://www.igetworld.com/azir73

FIKIRKANLAH...SAYA DAHULU SEPERTI ANDA JUGA...SELALU TAK PECAYA..TAPI SEKARANG TIDAK..CUBA DULU..TAK MUNGKIN rM50..AKAN JADI ANDA JATUH BANKRUP..TAPI MUNGKIN KERANA rM50 BOLEH JADIKAN ANDA JUTAWAN...FIKIRKAN LAH...

Mengapa plan eKoleksi hebat

Setiap hariRM40 masuk ke akaun saya berkali-kali.Lihat bukti di bawah.

Bukti Income Masuk pada 7/12/2008 -RM290

(Sila klik image di atas untuk besarkan)

 

 

 

Bukti Income Masuk pada 1/12/2008 -RM300

(Sila klik image di atas untuk besarkan)

 

Bukti Income Masuk pada 30/11/2008 -RM400 

(Sila klik image di atas untuk besarkan)

Bukti Income Masuk pada 26/11/2008 -RM400 

(Sila klik image di atas untuk besarkan)  

 

Bukti Income Masuk pada 25/11/2008 -RM480 

(Sila klik image di atas untuk besarkan)  

 

Bukti Income Masuk pada 24/11/2008

(Sila klik image di atas untuk besarkan)  

 

Bukti Income Masuk pada 20/11/2008 RM400 shj

(Sila klik image di atas untuk besarkan)

 

 

Bukti Income Masuk pada 19/11/2008 RM560

(Sila klik image di atas untuk besarkan)

 

 

Bukti Income Masuk pada 17/11/2008 RM480 hingga jam 7.30 mlm

(Sila klik image di atas untuk besarkan)


Bukti Income Masuk pada 14/11/2008 (Sila klik image di atas untuk besarkan)



Bukti Income Masuk pada 13/11/2008 (Sila klik image di atas untuk besarkan)

Bukti Income Masuk pada 12/11/2008 (Sila klik image di atas untuk besarkan)


Bukti Income Masuk pada 11/11/2008 (Sila klik image di atas untuk besarkan)



                  Bukti bayaran pada 29 Oktober 2008 hingga jam 543 ptg (klik untuk besarkan)

                 Bukti bayaran pada 28 Oktober 2008 hingga jam 600 ptg (klik untuk besarkan)

Bukti bayaran pada 22 Oktober 2008 (slik kilk imej di atas untuk besarkan)

Bukti bayaran pada 21 Oktober 2008( sila klik images di atas untuk besarkan)
 

http://www.igetworld.com/azir73

Kini telah muncul sebuah program baru yang lahir dari kesinambungan program perigi duit. Program ini lebih hebat dan menarik dari \"adiknya\" iaitu program perigi duit. Anda tak perlu menunggu sehingga level ke-4 untuk mendapat bayaran pertama dari downline. Apabila seorang ahli mendaftar di bawah anda maka bayaran RM10 akan terus dibayar kepada upline dan RM40 akan dibayar kepada top reseller

Jika ada 6 orang direct downline dibawah anda maka anda dapat:

RM10 x 6 = RM60
Bayaran ini dibayar terus kepada anda tanpa perlu menunggu ke level 4

Jika anda telah menjadi top reseller kepada kepada 6 orang downline tadi maka bayaran seterusnya adalah seperti berikut :

RM40 x 6 = RM240
Bayaran ini anda dapat setelah anda menjadi top reseller kepada mereka


Semua konsep iaitu force matrix 6x4 dan peraturan adalah sama seperti perigi duit kecuali pembayaran di pecahkan kepada 2 bahagian iatu RM10 kepada upline dan RM40 lagi kepada top reseller.

Kebaikan program ini ialah anda boleh mendapat semula modal RM50 hanya dari pembayaran terus oleh direct downline tanpa perlu menunggu mereka sampai kelevel 4 anda.

Oleh itu program ini juga di gelar \" Rajaperigi Duit\" kerana ianya lebih hebat dari program sebelumnya.



http://www.igetworld.com/azir73

Cara promosi

Anda boleh promosikan dengan mudah program itu disini

http://www.bharian.com.my/
Di sini anda boleh iklankan dengan harga RM50 sekali iklan
http://www.iklanpercuma.com/
Di sini anda boleh iklankan dengan harga RM20 untuk 2 bulan
http://www.mykedai2u.com/
Di sini anda boleh iklankan dengan harga RM60 untuk 1 bulan
http://classified.cari.com.my/
Di sini anda boleh iklankan dengan harga RM4 sehari

  SELAMAT MENDAFTAR!!!


 
note:(14/12/2008) semenjak saya mengiklan promosi ini saya telah mendapat respon yang baik dan mendapat downline yang ramai tanpa berjumpa mereka..inilah dinamakan perniagaan intenet. Syabas kepada semua yang telah joint saya.terima kasih. ADAKAH TERLALU SUKAR UNTUK ANDA PECAYA..FIKIRKANLAH JIKA SETIAP DARI SEMUA PEMBACA IKLAN INI MENDAFTAR DAN MENGIKUT APA YANG DIARAHKAN...KITA SEMUA TIDAK PERLU TERCARI-CARI DOWNLINE KERANA SAYA PUNYA LEVEL 1 DAH PENUH DAN MUNGKIN DOWNLINE YANG BERIKUTNYA AKAN MENJADI MILIK ANDA... PECAYALAH... SATU CARA PALING SENANG UNTUK BUAT DUIT!!!!!...

http://www.bazaarlot.com?action=ClassifiedDetail&id=7119

No comments: