Friday, December 5, 2008

EROTICA (Produk Intim Suami Isteri)

Posted by medicrapid4u@gmail.com

Terdapat dua utk lelaki dan satu utk wanita.

EROTICA XX (Lelaki)
Dapat membantu memanjangkan tempoh ereksi agar ketegangan dan kekerasan dapat bertahan lebih lama. Ianya juga dapat melambatkan ejakulasi dengan itu dapat memberikan impak maksima kepada isteri dan juga agar tidak mudah kecundang bila bersama isteri.

Picitkan sedikit EROTICA XX dan sapukan pada zakar dan urut secara sekata dari pangkal hingga ke hujung. Biarkan selama setengah jam dan basuh zakar sebelum bersama isteri anda.

Dengan penggunaan yang kerap, EROTICA XX dapat membantu merawat lemah tenaga batin dan mati pucuk. Dengan itu perhubungan suami isteri dapat dinikmati secara keseluruhan.

EROTICA XX mengandungi 100% bahan semulajadi yang diformulasikan.

Harga: RM30.00 (SM) RM33:00 (S/S)

EROTICA XL (Lelaki)
Dapat membentuk dan memanjangkan saiz zakar mengikut saiz tubuh anda agar dapat memberikan kepuasan maksima kepada isteri. Formulasi terkini bio-teknologi mampu memberi kesihatan seksual secara menyeluruh kepada anda dan dapat memberi kepuasan dan kenikmatan kepada isteri.

Sapukan beberapa titik minyak EROTICA XL pada tapak tangan dan urut pada zakar dari pangkal hingga ke hujung. Ulangi urutan untuk beberapa kali agar membentuk saiz dan kadar ereksi yang anda ingini.

Dengan penggunaan yang kerap, EROTICA XL dapat membantu merawat lemah tenaga batin dan mati pucuk. Ia juga dapat mengharmonikan rumah tangga anda dalam melayari kehidupan berpasangan.

EROTICA XL mengandungi 100% bahan semulajadi yang diformulasikan dengan menggunakan ramuan-ramuan seperti Gerenium Oil, Gaharu (karas), Lintah, Tongkat Ali Hitam dan Halia.

Harga: RM35.00 (SM) RM38:00 (S/S)

EROTICA VIRGIN
Dirumus secara saintifik untuk mengembalikan keperawanan wanita selain dapat melambatkan proses menopause. Selain itu ianya juga dapat membantu mengetatkan dan menguatkan otot faraj agar kadar cengkaman dapat dimaksimumkan dan dirasai bersama. Ia juga boleh digunakan sebagai bahan pelicir untuk wanita yang sudah menopause.

Sapukan sedikit EROTICA VIRGIN pada bahagian dalam bibir faraj secara sekata dan dinikmatilah berahi rangsangannya bersama suami.

EROTICA VIRGIN dapat mengembalikan keindahan malam pertama anda. Ia juga dapat membantu memberi kenikmatan yang maksima kepada suami anda untuk merapatkan lagi hubungan suami isteri demi kebahagiaan rumah tangga.

EROTICA VIRGIN mengandungi 100% bahan semulajadi yang diformulasikan dengan menggunakan ramuan-ramuan seperti Manjakani, Kacip Fatimah dan Pokok Celaka.

Harga: RM35.00 (SM) RM38:00 (S/S)

Berminat hubungi 019-954 2246 / 019-270 4056 atau dtg ke;

MEDIC RAPID A26 Aras Atas Bazar Kuala Semantan, Jln Semantan 1, Temerloh.

Lawat: www.medicrapid.com atau http://www.mrdotcomarketing.tripod.com/my/

http://www.bazaarlot.com?action=ClassifiedDetail&id=7092

No comments: