Thursday, December 11, 2008

MENAMBAH MINERAL DALAM BADAN UTK SIHAT SEJAHTERA.

Posted by sharizaln9@yahoo.com

ANDA MENGHADAPI GEJALA SAKIT JANTUNG, SAKIT PARU-PARU, KOLESTROL BERLEBIHAN, DIABETES,OSTEOPOROSIS, SAKIT URAT SARAF DAN KURANG KECERDASAN...???

PASTI ANDA MENGALAMI MASALAH KEKURANGAN MINERAL DALAM BADAN. JUSTERU, ANDA TERDEDAH KEPADA PELBAGAI RISIKO PENYAKIT BERBAHAYA!!!

USAH BIARKAN MASALAH INI MEMBEBANI HIDUP ANDA SEPANJANG HAYAT. DAPATKAN TRACE MINERAL. ESTRAK GARAM DARIPADA TASIK UTAH DI AMERIKA SYARIKAT. TERBUKTI MAMPU MENJADIKAN ANDA HIDUP SIHAT SEPANJANG HAYAT...INSYAALLAH.

 HANYA RM75.00 UNTUK 1000 TITIS

 

TRACE MINERAL DROPS : PRODUK GLOBAL dengan TESTIMONI GLOBAL

\"ANDA BOLEH KESAN SETIAP PENYAKIT ITU KERANA KEKURANGAN MINERAL\"
- Dr Linus Pauling, satu satunya individu di dunia perubatan, yang memenangi 2 Noble Prize


Pada tahun 1960an, dia membuktikan lebih 60 penyakit kemerosotan seperti osteoporosis, artritis berpunca kerana kekurangan mineral.


\"...keperluan mineral adalah lebih daripada keperluan vitamin dalam badan anda, kerana badan anda tidak boleh membuat mineral dengan sendiri\"
Dr Henry Schroeder. M.D., Ph.D. of Dartmouth College



INILAH CECAIR TENAGA, 10 TAHUN DI PASARAN,
YANG TELAH MEMBANTU RAMAI ORANG!
mari kita ikuti ulasannya...


Badan kita memerlukan bekalan mineral yang mudah di serap secara berterusan, untuk menyokong kesihatan dan badan yang bertenaga. Tahukah anda bahawa komposisi kimia sel kita mengandungi kod laut, seperti anak kita yang membawa kod genetik yang mereka terima daripada ibubapa mereka?

Badan kita memerlukan keseimbangan mineral seperti yang wujud dalam air laut untuk memelihara kesihatan optima. Malahan, badan kita benar-benar menjaga kandungan mineral dalam bendalir badan supaya menyamai dengan air laut pra-sejarah, sehingga badan terpaksa mengambil mineral daripada tulang atau lain lain tisu dalam badan. Apabila badan mengambil mineral daripada tisu untuk mengekalkan keseimbanga stabil dalam bendalir badan, patalogi timbul dalam bentuk penyakit antaranya penyakit akibat kekurangan mineral, contohnya osteoporosis. Realitinya, sumber terbaik mineral adalah dari air laut. Walaubagaimanapun, dengan permasalahan pencemaran air laut,adalah sebaiknya kita mengambil mineral ini daripada sumber alternatif lain yang bebas dari pencemaran iaitu laut pendalaman seperti tasik.


4 TINDAKAN UTAMA TRACE MINERAL DROPS:
  1. NYAHTOKSIN DARI DARAH
  2. NYAHTOKSIN DARI USUS
  3. MEMBERI TENAGA (BIO-HEALTH)
  4. MENGUATKAN TULANG DAN GIGI

Hubungi saya jika berminat di talian

019-6585357/017-6948465(sharizal)

http://www.bazaarlot.com?action=ClassifiedDetail&id=7113

No comments: