Sunday, November 4, 2007

SAMBIL APPLY KERJA MASIH LAYAK TERIMA GAJI..BETUL KER

Posted by biz_smartcapital@yahoo.com

\"SmileyCentral.com\" Saya & adik sepupu saya subscribe satu Online Jobseekers dgn bayaran RM49 seumur hidup & apply kerja dgn download resume kami disitu...Dalam pada duk tunggu feedback dari mana2 employer kami dapat peluang jana income dgn cukup mudah melalui sistem tu sendiri..alaa kita promote website resumes diorang & ajak jer sesaper pun yang nak dapat income mcm kami..bukan takat OK gak tapi BEST giler sbb senang nak jual, alaa RM49 pastu RM29 dari RM49 tu company bagi balik kat kita bila kita submit pada company.. Itu income yang promote & jual website resumes jer lum lagi 4 saluran income yang kami leh dapat..siap ader monthly profit sharing lagi company bagi..Sepupu saya dia ni pemalas sikit, apa lagi nak ajak org sana sini, so dia pinjam duit maklong saya & masuk pakej RM1188 (Pool Investment)just tunggu group level penuh level by level maka banyak ler dia dapat duit..Hmm..dalam RM400ribu lebih kalau tak silap, itu cara dia & kemampuan masing2 kan..saya ni anak org susah..tapi saya tgh kumpul income yang saya dapat ni utk masuk mcm sepupu saya tuu... Saya dah citer kat kawan2 satu universiti dgn saya...mak oii satu fakulti nak join buat..Yang buat diorg INTERESTED sgt tu company ni tak deduct 1 sen pun duit gaji kita bila kita dpt kerja melalui sistem online diorg nih & tak kiralah braper kali pun kita guna sistem ni utk dptkan kerja lain, company tetap tak deduct duit gaji kita, tak mcm sesetgh company online yang lain,,mmglah mula2 free subscribe tapi lps kita dapat kerja melalui sistem diorg company tu akan deduct gaji kita min. 20% setiap bulan selama 3 bulan setidak2nya..kalau gaji RM3000 maka RM600 lah company tu ambik, bayangkan kali dgn 3 bulan = RM1800..pastu kalau dpt kerja lain pun diorg akan deduct lagi.. Pls lah, RM1800 tu saya hantar kampung bagi mak abah lebih baik...So, saya rasa terpanggil kat sini utk sebarkan maklumat nie pada sesiapa sajer yang setuju & berminat nak cuba atau join sistem yang saya join nie..alaa takder laptop pun saya boleh pi kat cyber cafe, library atau usaha aper sajer kalau nak maju... Nama company tu ADRESUMES SDN.BHD. (Berdaftar dgn ROC & Jabatan Tenaga Rakyat)alamat pejabat urusan kat Desa Pandan, Kuala Lumpur...Produk nyer ialah @dresumes.com (website pekerjaan & perniagaan)...biznes yang saya & sepupu dapat income tu kami register lah kat www.adresumes.biz \"SmileyCentral.com\" Stepnya Mula2: 1).Kami subscribe kat www.cvmoney2u.com/?id=sayang 2).Kami bank-in duit RM49 atau RM138(utk biz) ke akaun Maybank company tu. 3).Kami sms maklumat slip bank-in kami pada no admin company tu, so barulah diorg aktifkan akaun kami. 4).Kami bukak website www.adresumes.com & kami register lak kat situ. 5).Kalau nak buat biznes, kita kena register lak kat www.adresumes.biz 6).START buat kerjalaa apa lagi..buat duit ler nak cover balik duit yang kami dah masukan tuh..hehehe maklumlah lum dapat kerja.. Tak susahkan?...alaa senang jer.. Company ni masih baru sangat lagi tapi Alhamdulillah baru jer braper minggu buat saya dah mampu beli motorbike..bukan aper standby kalau2 dapat kerja nanti dah senang ader transport..sepupu saya dah pandai singgah usecar baru2 nie..apataknyer dlm tempoh beberapa bulan akan dtg nie dia akan dapat berperingkat2 duit pool tu sampailah cukup RM400 ribu lebih..rezeki dia.. Milee_016-3226985 \"SmileyCentral.com\"

http://www.bazaarlot.com/classifieddetail.php?id=2325



POST FREE ADS?

No comments: