Sunday, November 4, 2007

MAGNETIC BRACELET - TAWARAN HARGA MURAH, BERKUALITI DAN JAMINAN 6 BULAN

Posted by lina9926@gmail.com

Adakah Anda Mengalami Masalah Lenguh Lenguh Sendi, Sakit Belakang, Keletihan, Sukar Tidur Malam, Masalah Saraf,Masalah Seksual Atau Masalah Masalah Lain Yang Berpunca Dari Perjalanan Darah Yang Kurang Lancar?

Atau

Adakah Anda seorang Golfer Yang Aktif!!!

\"Jangan Biarkan Masalah Kesihatan Menghalang Anda Dari Menjalani Hidup Yang Sempurna Setiap Hari...\" Hentikan Membazir Wang Mencuba Pelbagai Kaedah Perubatan!!!

\"...Sebab Kami Ingin Perkenalkan Kepada Anda Produk Yang Telah Membantu Ramai Orang ...Seperti Anda...Mengatasi Masalah Kesihatan Mereka...Dan Kembali Hidup Secara Normal Semula.\"

\"Memperkenalkan Stainless Steel Magnetic Bracelet Dengan Kuasa Magnet 3000 Gauss Yang Berkesan Dalam Membantu Anda Menjalani Kehidupan Harian Yang Lebih Sempurna\"

 

sebelum itu

AWAS!!! Jangan Membeli Magnetic Bracelet Tidak Berkualiti, Anda Hanya Membazir Wang Anda! Terdapat Banyak Bracelet DiJual DiPasaran, Belilah Yang Berkualiti Dari Kami.

YA!!! Memang terdapat banyak Magnetic Bracelet dipasaran dengan rupabentuk design yang sama tetapi dengan kualiti dan kuasa magnet yang rendah. Magnetik Bracelet biasanya dibuat dengan magnet berkuasa 800 - 3000 Gauss. Untuk Magnetik Terapi anda perlukan kuasa magnet yang tinggi.

Berapa Harga Magnetik Bracelet Hebat Ini.

Di luar sana ramai penjual menjual Magnetik Bracelet, Awas Jangan Beli Sebarangan. Terdapat Magnetik Bracelet yang di jual begitu murah tetapi sebenarnya tidak mempunyai apa apa kualiti dari segi kesihatan.

Anda telah merujuk kepada laman web yang kami beri untuk design yang sama? Anda telah buat perbandingan harga? Apa kata kami tawarkan harga yang sama!!! Anda tentu tidak setuju, mahal bukan?

Telah saya katakan Magnetik Bracelet kami akan kami tawarkan dengan harga yang cukup murah dan berpatutan untuk anda walaupun kualitinya tinggi dan telah terbukti keberkesanannya. Anda tidak mungkin dapat membelinya di mana mana.

Teruskan Membaca Untuk Mengetahui Berapa Harga Yang Akan kami Tawarkan Untuk Anda!!!! Harga Ini Hanya Untuk Masa Terhad Sahaja.

Kami menawarkan lebih 100 Magnetik Bracelet terdiri dari Stainless steel, Titanium dan InfraRed dengan corak terkini untuk anda pilih.

1.STAINLESS STEEL

Klik Pada Gambar Untuk Melihat Imej Yang Lebih Besar !!!

ART0031
ART032
ART034
ART003
ART014
ART015

\"Untuk melihat lebih banyak design sila klik gambar dibawah.......\"

 

Harga Pasaran : RM195.

Masih Mahal ?

Harga Istimewa Untuk Anda: RM99

UNTUK MEMUDAHKAN ANDA MEMBELI LAWATI

LAMAN WEB KAMI :

www.secretofmagnets.com

http://www.bazaarlot.com/classifieddetail.php?id=2335



POST FREE ADS?

No comments: