Wednesday, July 29, 2009

homeopathy simplement for brain and health

Posted by

 
BR.HOM+ PLUS
FORMULA KESIHATAN MINDA HOMEOPATHI
Untuk Pelajar, Pekerja, Kanak-kanak & Ibu Mengandung   

BR.HOM+PLUS ADALAH MINERAL TISU BIOKIMIA.
RASANYA MANIS, MUDAH DIAMBIL DAN AMAT BERKESAN
BR.HOM+Plus ini bukanlah UBAT, Ianya adalah satu penyediaan Homeopathi bagi mencukupkan mineral penting yang diperlukan oleh
SEL OTAK kita agar dapat berfungsi dengan lebih baik dan sempurna.    

MENGANDUNGI UNSUR KURMA, KISMIS DAN MADU

KALSIUM PHOS: Membina tulang yang aktif dan cergas serta menghilangkan lemah dan sengal-sengal tulang.
KALIUM PHOS: Membina sel neuron otak untuk menguatkan daya ingatan, kepekaan, kecerdasan fikiran dan menguatkan hafalan.
MAGNESIUM PHOS: Memulih kelesuan otak, menguatkan sel saraf tunjang serta mengelak dari saraf mengecut.
NATRIUM PHOS: Menguatkan jantung bagi mengelak dari perasaan gementar, pemalu, takut, panik, berdebar-debar dan pemarah
FERUM PHOS: Menambah dan menguatkan sel plasma darah agar nutrien dan oksigen dapat dihantar ke otak dan seluruh tubuh dengan sempurna 
KHASIAT YANG TELAH TERBUKTI

=> Mudah bangun tidur dan cergas sepanjang hari
=> Menguatkan daya ingatan dan hafalan
=> Menghilangkan gemuruh, takut, panik dan pemarah
=> Merangsang minat untuk belajar dan membaca
=> Meningkatkan fokus, kreativiti dan kekuatan berfikir
=> Menguatkan daya tahan dalam badan
=> Menghilang rasa mengantuk masa belajar
=> Memberikan keyakinan dan jati diri
   

CARA PENGAMBILAN & ATURAN CARA MAKAN

* Cara pengambilan adalah dikesip atau dikemam di bawah lidah
   selepas bangun tidur dan sebelum tidur (sebelum makan).
   1 â€"  2 Thn              1 Biji  1 Kali Sehari
   3 â€"  4 Thn              1 Biji  2 Kali Sehari
   5 â€" 12 Thn             2 Biji  2 Kali Sehari
13  â€" 15 Thn             3 Biji  2 Kali Sehari
Dewasa                    3 â€" 5 Biji 2 Kali Sehari
Ibu Mengandung      3 Biji 2 Kali Sehari
(Bagi ibu mengandung dinasihatkan mengambil BR.HOM+Plus selepas 4 bulan kehamilan

  DAPATKAN BR.HOM+ PLUS SEKARANG

Dengan Harga terendah di Pasaran ! ! !

Botol Besar  240  Biji    -   RM 28.00
 Botol Kecil   120  Biji     -   RM 16.00
   
  Mestilah diambil secara berterusan dan mengikut
peraturan yang betul bagi mendapatkan kesan maksimum                      

PENGAKUAN PENGGUNA & TELAH MENJADI WAKIL BR.HOM+ PLUS   

PUAN ANISAH AHMAD, Hospital Tengku Ampuan Afzan Kuantan, Pahang   ( 013 - 963 0806 )
Masalah saya sebelum ini adalah Migraine dan Kebas-kebas badan. Hampir setiap minggu saya diserang dengan masalah ini. Saya disuruh mencuba produk BR.HOM+ Plus oleh seorang rakan sekerja pada bulan Januari 2008. Setelah saya mencuba mengikut peraturan yang disarankan, selepas 2 minggu saya mendapati Migraine dan Kebas-kebas makin berkurangan. Saya amalkan berterusan dan sampai  ke hari ini, Alhamdulillah saya tidak lagi mengalami masalah seperti sebelum ini.


PUAN MARIANA MOHAMMAD, Perumahan Polis Padang Hiliran Kuala Terengganu ( 014 - 801 7967 )
Saya mempunyai seorang anak bernama Mohamad Airil Haziq berumur 1 tahun lebih. Nasib anak saya kurang baik sebelum ini kerana menghidapi penyakit sawan. Telah banyak ikhtiar dan ubatan telah saya cuba, sehinggalah pada awal tahun 2008 jiran saya telah menyarankan saya mencuba satu produk berjenama BR.HOM+ Plus. Pada mulanya saya hanya sekadar mencuba. Tanpa disedari  setelah agak lama mencuba anak saya tidak pernah terkena sawan. Setelah bekalan yang saya beli dah habis, saya abaikan untuk terus membelinya. Apa yang terjadi adalah penyakit sawan anak saya datang kembali. Semenjak dari itulah saya sedar bahawa produk BR.HOM+Plus telah memberikan kesan yang positif kepada anak saya sebelum ini. Dari saat itu saya telah menyambung semula mengamalkan BR.HOM+Plus. Alhamdulillah tiada lagi serangan sawan kepada anak saya sehingga hari ini. Semoga anak saya kekal sihat, Insyaallah.

PUAN ZAINAB MOHAMAD, No. 4 Jalan SS 7/6,Taman Sri Saujana Kota Tinggi, Johor ( 013 â€" 733 8072 )
Sebelum saya diperkenalkan dengan BR.HOM+PLUS, anak saya yang berumur 4 tahun kurang agresif dan daya ingatannya tidak begitu menyerlah. Lebih kerap menangis dan cepat marah jika sesuatu yang diingini tidak dapat ditunaikan. Setelah saya diperkenalkan dengan BR.HOM+Plus dan mengamalkannya dengan cara yang teratur terhadap anak saya terdapat tanda-tanda perubahan yang amat ketara pada dirinya. Dalam 2-3 minggu, anak saya lebih banyak bercakap dan agak agresif tidak seperti sebelum ini.  Anak saya juga gemar belajar daripada bahan-bahan bacaan yang diajar dan daya ingatannya  semakin bertambah kuat. Disini saya mengesyorkan kepada ibubapa supaya jangan ragu-ragu mencuba BR.HOM+Plus. Lakukan sesuatu yang terbaik untuk anak anda .

PUAN NORAINI MOHD SALLEH, Labis Segamat, Johor. ( 019 â€" 758 4491 )
Kami sekeluarga mula menggunakan BR.HOM+Plus dari tahun 2004. Anak kami memang seorang yang rajin dalam mengulangkaji pelajaran. BR.HOM+Plus banyak membantunya dari segi fokus dan memahami sesuatu yang sukar. Kami memang berharap dia akan mendapat keputusan yang baik dan kami amat gembira apabila dia mendapat 5A untuk UPSR. Sebelum ini, anak sulung kami yang juga menggunakan BR.HOM+Plus mendapat 7A 1B untuk peperiksaan PMRnya pada tahun 2007. Dia kini sedang meneruskan pelajaran di MRSM TAMPIN untuk SPM pada tahun 2009. Selain itu, ia juga baik untuk saya dan suami . Ia membantu kami meredakan ketegangan dan mengurangkan kemarahan walau aktiviti harian yang dilakukan agak mencabar minda dan fizikal. Kami sekeluarga amat berpuashati dengan BR.HOM+Plus. Kami juga tidak berat hati untuk berkongsi cerita tentang kebaikan BR.HOM+Plus kepada sesiapa saja.  
   
SILA HUBUNGI WAKIL JUALAN BR.HOM+PLUS   

NEGERI PAHANG

KUANTAN, PAHANG
Puan Zainora ( S )        Balok Baru                   014 514 1624
Encik Asram Said Indera Sempurna 017 913 6796
Puan Rosilawati Bandar Kuantan 013 903 7767
Puan Anisah Ahmad Permatang Badak 013 963 0806
Ustazah Nor Asiah       Balok Pantai                 019 914 5536
Puan S.Zainab             Bandar Kuantan           017 937 0042
Puan Norhayati            Jaya Gading                 017 942 6659
Puan Faridah               Sungai Ular                   017 942 6104
Puan Rabiah                Kempadang                  013 993 7286
DAERAH PEKAN
En. Mazhan ( S )          Bandar Pekan 014  828 5389
Puan Nurul                   Chini  4                         013  267 4931
Puan Rodziah              Chini  2                         013  981  4503
Puan Nor Amaniza       Peramu Jaya                012  929 2645
DAERAH JERANTUT
Encik Fairus( S )          Bandar Jerantut 019  958 3032
En. Amir                       Kuala Tahan                 012  987 5991
DAERAH MARAN & JENGKA
Puan Naimah Jengka 9                      014 810 1732
Puan Hjh. Fauziah       Jengka 21                    019 945  2056
Puan Norafidah            Jengka 4                      013 952 7188
Puan Habsah               Felda N.Zewland          019 950 9548
DAERAH TEMERLOH
En. Hamaludin ( S )      Peragap                       019 925 7819
Puan Hamidah             Jenderak Utara             019 963 8722

DAERAH BERA
Puan Radziah              Mayan                           013 905 9446 
NEGERI TERENGGANU

DAERAH KUALA TERENGGANU
Puan Noor Azlina( S ) Bandar K Terengganu  019 549 0626

DAERAH BESUT
Cikgu Nurul Aisyah   Bandar Jerteh   014 290 9286
Puan Norma                   Kota Putra                    013 909 9579
Puan Ramlah                 Kuala Besut                  017 904 2327
         
DAERAH KEMAMAN
Encik Azman                  Bandar Cukai   017 907 6182

DAERAH DUNGUN
Maisarah                        Paka                             017 902 5881

 
DAERAH SETIU
Cikgu Nurul Aisyah  Bandar Permaisuri  014 290 9286

NEGERI KELANTAN

DAERAH GUA MUSANG
En.Narol Azmi                  Jeram Tekoh             019 343 4808
 
DAERAH KOTA BHARU
En.Azhar                          Pantai Cahaya Bulan 019 937 0630    

WAKIL JUALAN DIPERLUKAN DI TERENGGANU DAN PAHANG
(Jumlah pengambilan Wakil Jualan adalah dihadkan bagi setiap daerah)
 

 

 


 

http://www.bazaarlot.com?action=ClassifiedDetail&id=8685

No comments: