Sunday, July 5, 2009

goat\'s milk, coffea arabica

Posted by watie@blogstarz.my

salam, saya adalah dealer produk kesihatan susu kambing..seperti yang kita tahu, susu kambing mempunyai khasiatnya yg tersendiri..selain daripada rasa yg sedap, produk ini juga mempunyai kebaikan2 utk masalah2 seperti :

penyakit hati, penyakit kuning, sakit buah pinggang, asma/semput/ lelah, gout, hepatitis A, kanser, atritis, alergik, mati pucuk, sakit tibi, sakit paru2, migrain, masalah kulit, membina darah, reumatik, tekanan darah tinggi, kencing manis, lemah jantung, bronkitis, osteoperosis, kecantikan kulit, menguatkan tulang, sakit kurang darah, gastrik, pembentukan tulang & gigi, cepat letih & lemah badan, menguatkan antibodi, menambahkan tenaga, memberi rasa kenyang..

ramai kawan2 saya telah mencuba produk ini. dan ianya terbukti berkesan.saya juga pada mulanya tidak percaya tapi bila saya mencuba masalah gastrik saya dapat diatasi.produk ini adalah 100% muslim product ianya suci dan besih..sila lihat testimoni di website www.botindustries.com.my utk maklumat lanjut..

saya boleh dihubungi di talian 013-6284121 atau 012-3389440 (en mat radzi)..

 

 

http://www.bazaarlot.com?action=ClassifiedDetail&id=8546

No comments: