Monday, April 27, 2009

Inginkan Kepuasan bersama isteri anda??PL SUPERGEL!!!! RM40 SAHAJA

Posted by RIEY@blogstarz.my

header1

 

~ AWAS!!!~

 

 



-78% wanita Asia tidak merasa puas tiap kali bersama pasangan. Namun perasaan tersebut diketepikan demi menjaga hati pasangan.

-65% isteri mengakui sering BERPURA-PURA MENCAPAI ORGASME untuk memuaskan hati suami mereka.


- 35% kes cerai di Semenanjung Malaysia adalah kerana suami cepat inzal (pancut), lemahnya daya seks dalam memuaskan naluri seks isteri.
 
- Wanita mempunyai
9 nafsu berbanding lelaki yang hanya ada 1.
 
- Kegagalan mencapai orgasme lengkap boleh menyebabkan wanita mengalami ganguan organ seperti
sakit buah pinggang, perut, usus dan saraf.


ANDA JUGA TERGOLONG DENGAN MEREKA DI ATAS???

JANGAN RISAU¡­

 

INSYALLAH

PL SuperGel menyelesaikannya!!!~

 

\"PL

 

Kenapa anda perlu memiliki Supergel???

  • Tiada kesan sampingan

  • Selamat, Efektif, dan cukup mudah

  • Mengawal pancutan sepenuhnya

  • Tanpa Pil

  • Tanpa sebarang alat yang menyakitkan

  • Tanpa suntikan

  • Tanpa buku

  • Produk ini disahkan bebas dari bahan aktif KIMIA melalui analisis makmal yang ketat

 

\"SIJIL

 

PLSUPERGEL
Satu produk 100% herba.
Produk ini disahkan bebas dari bahan aktif KIMIA melalui analisis makmal yang
berprestij CEPP (Engineering Chemical Pilot Plan) UTM

 

 

 ANTARA SOALAN-SOALAN POPULAR...

 

 

Ada kesan sampingan ke?

Langsung tak ada kerana:

  • melibatkan luaran
  • 100% herba biasa,bukan dari binatang
  • bebas dari bahan aktif kimia 

    Apakah kejayaan paling hebat dari PLSUPERGEL ini?

Pasangan anda akan melimpah-limpah sayang kepada anda kerana anda telah memberi kenikmatan yang tak terhingga kepadanya.

 

Siapakah yang mesti memiliki PLSUPERGEL ini?

Asalkan lelaki, terutamanya bakal pengantin dan ayah sahaja! Atau jadikan PLSUPERGEL  ini hadiah istimewa hari ulangtahun atau hari perkahwinan.

 

Kenapa perlu sangat pada lelaki?

Kerana batang zakar pun kena dijaga dengan minyak, jangan tubuh badan saja yang di jaga!

 


 

APA KATA PELANGGAN???

 

Pengguna 1 : Malam pertama (lepas nikah) saya tergelincir awal tidak sampai 2 minit. Isteri ketawakan saya & saya tersipu-sipu malu. Bersyukur.. sehingga ke hari ini saya tidak pernah tewas lg uuuu! Malah ikatan rumah tangga kami semakin bahagia mana taknya asyik senyum jer tiap-tiap hari. Isteri pulak makin sayang . Sekarang pergi kerja pun seronok, senyum dan sentiasa berfikiran positif dengan semua orang hu hu hu En Azman. 017-741 5596, JB.

Pengguna 2 : Perghhh....., dengan PL SuperGel setengah jam mendayung...tapi x sampai ketepi..hu hu isteri saya cakap sambung esok je la bang.......En. Jamil 017-716 2220 UTM, JB.

Pengguna 3 : Kawan kenalkan PL SuperGel kepada saya tetapi ketika itu saya anggap perkara ini remeh dan dengan rasa ego saya mengatakan kepadanya tak pe lah. Tetapi apabila berfikir sejenak, tidak salah mencuba. Akhirnya, buat pertama kali isteri saya mengucapkan terima kasih kepada saya. Dia tersenyum. Selepas saat itu saya tidak pernah tewas. Hidup kami semakin bahagia. En. Shahrul 012-760 3633 Permas Jaya

Pengguna 4 : Hari ini orang ketawakan saya..mudah-mudahan suatu hari nanti pasti mereka akan menyanjung saya he he he...hari-hari saya tolong sahabat-sahabat saya yang memerlukannya. Sekarang saya sedang menggilap Honda En. Hasbol 012-714 1272 Gelang Patah

Pengguna 5 : Saya amat berpuashati dengan PL SuperGel ini dan hasilnya amat memuaskan. Isteri pelik dan gembira puas melihat perubahan saya (dia tak tahu). Ustaz Zaki 012-766 7139 Larkin

Pengguna 6 : Memang berkesan PL SuperGel sampai isteri saya tidak tahan. Kerani, Awie 017-756 0017 Senai, JB

Pengguna 7 : Pergghhh! Memang betul-betul ¡°uuuuu¡±... Isteri senyum memanjang..tidak terucap dengan kata-kata,..memang dapat rasai kepuasan dalam pelbagai teknik...! Pembantu Perubatan, En. Din 013-930 0341 Hospital Kerajaan, JB.

Pengguna 8 : Amat menakjubkan.Perubahan yang amat ketara. Guna gear 5 baru keluar. SAYA MESTI PILIH PL SuperGel! Peniaga, En. Lokman 016-797 5810 Pontian, Johor.

Pengguna 9 : Terima kasih ketengahkan PL SuperGel ini kepada saya...semalam siang tenaga kurang. Maklumlah pertarungan yang lama berlaku pada malam sebelumnya. Isteri tiba-tiba pelik tetapi gembira dengan perubahan yang berlaku. Ada ke patut dia mintak lagi malam ini?:-) Wan 013-275 5508 Sabah

Pengguna 10 : Pagi tadi pukul 4am baru game....tiup wisel pukul 2am...peweeet.....Jurutera dari Kuching, Sarawak En. Osman 013-211 8724

 


 

 

APA YANG PERLU ANDA BUAT??

 


  • Sukacita dimaklumkan  penghantaran produk adalah melalui pos.


  1. Pembayaran sebanyak RM40 hendaklah dilakukan melalui akaun bank :


\"\"

MOHAMMAD SUHAIRI BIN MAT AMIN


AKAUN CIMB= 12210043422528


 

2.Setelah bayaran telah dimasukkan melalui akaun bank,Hantarkan butiran-butiran dibawah melalui SMS atau hubungi saya : 013-6091257 (suhairi)

 

 

FORMAT SMS YANG MUDAH ADALAH SEPERTI BERIKUT:



Produk dan kuantiti<>
RMxxx<>Tarikh<>Masa<>
Nama Bank<>
Nama Penuh<>
Alamat POS<>NO HP

CONTOH: plsupergel 2<> RM90<>11Dis08<>12:45:07<>
MBB <>Suhairi<>
No 30Lorong Jed 1 26400 Bandar Jengka Pahang<>017-9316192


 

 


PEMBUNGKUSAN


- Produk PLSUPERGEL dalam kotak



dibungkus dengan SEMPURNA
tanpa sesiapa mengetahui isi kandungannya kecuali
PENERIMA sahaja.
 

PENGHANTARAN


Produk akan dihantar menerusi POSLAJU bagi kawasan
SELURUH MALAYSIA
dan POS Register bagi LUAR MALAYSIA.

Bagi urusan penghantaran ke LUAR NEGARA harga produk
tidak termasuk KOS POS
 

MASA PENGHANTARAN :


SEMENANJUNG 1-2 HARI BEKERJA

SABAH/SARAWAK 3-4 HARI BEKERJA

SINGAPORE/BRUNEI 5-7 HARI BEKERJA
 

 

\"\"

untuk maklumat lanjut tentang produk ini,

 sila kunjungi laman web rasmi kami:

 http://bigpower2u.com

 

 

 

 

 

 

PEMBUNGKUSAN

Produk PLSUPERGEL dalam kotak


dibungkus dengan SEMPURNA
tanpa sesiapa mengetahui isi kandungannya kecuali
PENERIMA sahaja

PEMBUNGKUSAN

Produk PLSUPERGEL dalam kotak


dibungkus dengan SEMPURNA
tanpa sesiapa mengetahui isi kandungannya kecuali
PENERIMA sahaja

PEMBUNGKUSAN

Produk PLSUPERGEL dalam kotak


dibungkus dengan SEMPURNA
tanpa sesiapa mengetahui isi kandungannya kecuali
PENERIMA sahaja

PEMBUNGKUSAN

Produk PLSUPERGEL dalam kotak


dibungkus dengan SEMPURNA
tanpa sesiapa mengetahui isi kandungannya kecuali
PENERIMA sahaja
PEMBUNGKUSAN


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


.




 

 

 

http://www.bazaarlot.com?action=ClassifiedDetail&id=8157

No comments: