Tuesday, April 28, 2009

caridownline4u

Posted by ellysallyh@yahoo.com

 


 

Kini tiba giliran anda untuk berjaya dalam MLM WALAUPUN anda :

\"Tiada kawan \"
\"Seorang yang pemalu\"
\"Tak pandai bercakap\"

\"Tak pandai menjual \"
\"Tak pandai mencari
downline\"
\"Tak pandai membodek\"
\"Serba kekurangan\"


... Hanya Jika Anda menyertai sistem kami
 \"we\"... cariDownline 4 U


Visit my Blog:

PERINGATAN: Maklumat yang bakal saya sampaikan ini amat mengejutkan anda. Ianya tidak tidak terdapat di mana-mana laman web. Saya berharap agar anda segera hentikan kesibukan anda dan tumpukan dengan serius terhadap apa yang bakal saya sampaikan, kerana hari ini mungkin merupakan TITIK TOLAK kehidupan anda selanjutnya!

Oleh: Muhammad Zulkey Hashim
Kajang, Selangor

 

Beberapa dari BANYAKNYA Testimoni

\'\"Pendapatan RM40 - RM400 sehari

Ketika saya mula diperkenalkan dengan perniagaan EcoFirst, saya merasa sedikit ragu, kerana sistem yang digunakan jauh berbeza dengan syarikat yang pernah saya ceburi sebelum ini.

Namu saya terus mencuba juga setelah melihat nama-nama besar dalam MLM juga menyertai EcoFirst. Saya benar-benar terkejut kerana mendapati pendapatan bulan pertama yang diraih sudah mencecah 5 angka. Walhal kerja yang saya lakukan pada bulan tersebut sangat sedikit berbanding dengan kerja yang saya lakukan di syarikat MLM sebelum ini. Saya begitu yakin, dalam masa beberapa bulan sahaja lagi, InsyaAllah saya akan mencapai pendapatan 6 angka. Dengan bantuan kumpulan upline yang menyediakan laman web \"cariDownLine\" memudahkan saya untuk membuat penajaan dan penjualan. Anak saya yang berumur 12 tahun pun boleh melakukan promosi dari rumah melalui intenet.
Rohayah Mohd Isa- K.L.

Dalam masa 3 bulan sahaja, saya telah meraih pendapatan yang agak mengejutkan saya. Kerana jumlah itu hanya saya dapat rasakan setelah beberapa tahun menyertai MLM sebelum ini. Inilah kehebatan MLM berkonsepkan eCommerce, tambahan pulan ianya digabungkan dengan web promosi untuk membuat penajaan di internet yang saya rasa ianya tidak boleh diperolihi dari kumpulan yang lain.

Norzaipah Fizawan - K.L.



Saudara Pelayar Internet..!!

Revolusi yang akan saya perkenalkan ialah gabungan industri MLM eCommerce dan Internet Marketing. Kesinambungan dari dua istilah ini lah timbulnya \"HOME BASE MLM BUSINESS\", yang bermaksudnya lebih kurang begini : Perniagaan MLM anda yang boleh dijalankan hanya dari rumah.

Laman web cariDownLine4u.Com ini akan membantu anda melakukan hampir 90% secara auto dari aktiviti yang sepatut anda lakukan semasa menjalankan perniagaan MLM. Anda hanya melakukan 10% daripada aktiviti tersebut. Ini bermakna anda mempunyai 90% peluang untuk berjaya mencapai pendapatan RM7450 setiap hari jika anda menjalan tugas anda yang hanya 10% itu dengan BAIK dan BERDISIPLIN.

cariDownLine4u.Com bukanlah seperti web auto downline yang pernah anda sertai sebelum ini, bahkan ia lebih jauh dari itu. Sistem kami akan bantu untuk cari downline untuk anda, bantu menjalankan follow up kepada prospek anda secara berterusan, bantu membuat penjualan produk kepada anda dan berbagai lagi. Semuanya ini akan ditunjukkan dalam member area nanti.

Kalau dahulu MLM dikenali sebagai \"MENIAGA LARUT MALAM\", sebab kita terpaksa keluar untuk meeting, servis downline sehingga larut malam bahkan balik sehingga jam 3 pagi jika anda ingin berjaya di dalam satu-satu syarikat MLM.

Tapi kini tidak lagi. Melalui sistem canggih kami, web cariDownLine4u.Com akan menjalankan kerja-kerja yang anda tidak suka itu

Kenapa M-L-M..!!?

Donald Trump
In one of the OPRAH talk show, with Donald Trump as the guest,she asked him "if you go bankrupt again what would you do?"He replied: I will start a MLM business, and then all the audiences started to BOOOO and then he said: "That's why you are sitting there and I am sitting here" I believe MLM is a powerful concept, but it has been misused. Unfortunately most of the people can't differentiate MLM from PYRAMID SCHEME,

.

Robert T Kiyosaki
"A network marketing system (MLM), a system I often call a personal franchise, is a very democratic way to achieve wealth! It is also new & revolutionary way to achieve wealth!\"



Terus terang saya katakan, saya masih lagi tidak berpuas hati jika saya tidak melahirkan lebih ramai lagi usahawan didalam rangkaian saya untuk lebih berjaya, walaupun saya sudah menikmati pelbagai faedah didalam perniagaan MLM ini.


Pernahkah anda berimpian untuk mengelilingi dunia atau melancong keseluruh dunia..?


Ini semua boleh diperolihi secara percuma melalui perniagaan Multi Level. Klik gambar dibawah untuk melihat bagaimana saya membawa isteri saya mengelilingi dunia.




Anda juga pernah berimpian untuk memiliki kereta mewah..? Sudah Pasti..!!!



Klik Gambar untuk lihat lebih detail kereta saya. Ini semua adalah hasil
daripada perniagaan MLM

Masih belum percaya dengan semua bukti di atas?

OK, anda percaya... tapi apakah hanya SAYA yang berhasil ?
Tentu tidak!


Melalui perniagaan MLM ini, Alhamdulillah saya kini benar-benar mempunyai kebebasan kewangan. Walaupun dahulunya saya berasal dari keluarga miskin dari kampung. Bagi saya, wang bukan segala-galanya, saya tidak perlu menjadi TERLALU kaya... Cukuplah sekadar mampu untuk memiliki apa yang saya hajati. Apa yang terlintas dihati, saya mampu membelinya dalam sekelip mata atau selewat-lewatnya dalam masa 24 jam. Bukannya kena tunggu sehingga hujung bulan depan atau hujung tahun depan atau tak beli-beli sampai bila.



Di luar sana, ramai juga orang yang mempunyai banyak wang walaupun mereka tidak menyertai MLM, Tetapi kebanyakan daripada mereka terlalu
sibuk kerana untuk menjaga perniagaan mereka. Bagi saya, orang begini adalah tidak bebas. Saya ada seorang kawan yang bekerja sebagai Doktor Pakar Bedah. Gajinya mencecah RM15k. Tapi malangnya beliau tidak boleh lena tidur di rumah, Hari raya pun tidak boleh balik kampung, terpaksa kena bertugas atau stanby. Ada seorang lagi kawan saya, bekerja sebagai Jurutera di syarikat minyak (oil & gas). Gajinya sangat banyak tapi tiada masa untuk keluarga dan anak-anak. Hampir 90% dari masanya adalah untuk bekerja di pelantar minyak. Saya ada seorang lagi kawan, yang ini pelik sedikit. Sudah berumur, banyak wang, banyak masa dirumah. Tetapi hari-hari asyik batuk sahaja, banyak masa dirumah asyik terlantar di atas katil kerana sakit akibat terlalu banyak merokok masa mudanya.

Dari contoh ke tiga-tiga kawan saya diatas, dapatlah saya simpulkan bahawa kejayaan seseorang itu bukanlah sekadar wang, tapi kesihatan tubuh badan dan kebebasan masa. Itulah yang dikatakan FREEDOM. Jadi, jika anda mahu memiliki ketiga-tiga unsur kejayaan ini, ianya bleh didapati jika anda menyertai bisnes ini bersama saya. Saya memberi jaminan dan ianya terbukti..!!

Anda sebenarnya adalah BOSS dan anda sepatutnya menetukan masa anda sendiri. Bukannya orang lain.

Alhamdulillah, sejak beberapa tahun kebelakangan ini saya begitu bebas. Seolah-olah saya bebas dari penjara. Saya mempunyai masa saya sendiri. Masa saya tidak lagi dikawal oleh BOSS saya. Saya tak perlu bangun pagi untuk pergi kerja, saya tak perlu beratur dalam trafik jem di highway. Saya sememangnya tak perlu pergi kerja pun.
Kebiasaannya saya hanya bekerja antara satu ke dua jam sehari menggunakan komputer dan internet di rumah sahaja, pada bila-bila masa yang saya suka.


What a wonderful life!


Apa yang penting ialah kebebasan masa dan kewangan boleh dicapai melalui perniagaan MLM ini. Saya mendapatkan ini semua adalah hasil dari menjalankan perniagaan MLM beberapa tahun yang lepas. Dimulai dengan modal yang kecil secara part time. Setiap hari minggu atau hari cuti, saya terpaksa memikul barang untuk membuat \"Demo Party\" seperti dalam gambar di bawah;

 

Inilah aktiviti saya setiap kali hari cuti atau \"weekend\" . Bawa produk satu guni untuk di buat ceramah atau persembahan produk.


 

Buat presentation di rumah jiran.


 

di pejabat (waktu pejabat) , tak terkecuali di Hospital pun saya membuat presentation produk MLM saya.



Persoalannya...!!,
adakah anda boleh lakukan seperti apa yang sedang saya lakukan dalam gambar diatas..?

Anda pandai bercakap..?
Anda boleh berceramah..?
Anda muka tebal...?
Anda banyak kawan...?


#############################


Hari ini nasib sudah menyebelahi anda..!!!
Tadi anda telah melangkah dengan kaki kanan..


Sekarang MLM sudah menjadi senang. Melalui sistem cariDownline4u.com, Kami akan melakukan semuanya untuk anda. Walaupun anda tiada ciri-ciri seperti di atas, atau TIADA BAKAT langsung untuk berjaya dalam MLM. Tetapi hari ini nasib sudah menyebelahi anda. Doa anda telah dimakbulkan.


Tahniah.!! Anda bakal berjaya menjadi Jutawan MLM eCommerce dalam masa kurang dari 10 minit dari sekarang. Mulai sekarang anda boleh berimpian untuk memiliki kereta idaman yang anda idam-idamkan tempohari. Ini semua BOLEH berlaku jika anda menyertai melalui sistem kami dilaman web ini. Siatem kami yang educated ini akan ;

  cari downline untuk anda 24 sehari.
  Follow up prospek untuk anda.
  Register prospek dalam networking anda.
  Menjual produk untuk anda .
  Membuat servis untuk downline dan network anda.
Memberi training online untuk organisasi anda.
dan macam-macam lagi.

 


Anda hanya perlu lakukan PROMOSI..PROMOSI...PROMOSI menggunakan URL ID anda yang akan diberikan dalam \"member area\" nanti. Jika anda sanggup membuat promosi berterusan di internet, bersedialah anda untuk menerima wang yang melimpah ruah ke dalam akaun bank anda setiap hari.

Melalui pengalaman kejayaan melebihi 15 tahun dalam MLM, saya sangat mengetahui punca sebenar kenapa 95% orang yang gagal didalam Multi Level Marketing.

Saya tahu apa yang \"Do\" dan apa yang \"Do Not\"

\"Saya akan mendedahkan rahsia sebenar untuk menjadi Insan Luar Biasa 5% melalui MLM yang akan anda perolihi setelah anda menjadi ahli VIP kami. \"

Bertolak dari situlah terciptanya laman web ini yang bertujuan untuk membantu ahli-ahli kami menjalankan MLM eCommerce Revolusi terkini. Matlamat saya ialah MLM ke arah 100% \"WORK FROM HOME\" atau \"HOME BASE MLM\". Internet merupakan medium utama untuk berinteraksi.

Saya tahu, anda sentiasa menghabiskan masa berjam-jam di internet
setiap hari. Tetapi adakah ia menghasilkan wang ??

Saya yakin, anda tidak akan menemui cara atau sistem yang boleh memberikan kejayaan dan pendapatan lumayan dengan modal dan usaha yang sangat kecil! ANDA pastinya sentiasa inginkan pendapatan yang besar, tetapi sudahkah anda menemui atau sudahkah anda memulakannya?

JIKA BELUM, apa yang anda rancangkan untuk merealisasikannya?

Jika TIDAK, mengapa tidak lakukan sahaja apa yang telah saya lakukan bagi mencapai apa yang anda idam-idamkan! Ianya sudah terbukti. Anda hanya perlu lakukan PROMOSI...PROMOSI...PROMOSI laman web anda dengan tekun dan jangan sekali-kali cepat putus asa. InsyaAllah..Success is Guarenteed.!!
Never Give Up..!!

Kenapa INTERNET..!!?


Perniagaan internet merupakan bidang baru yang kini mula digemari ramai. Ini adalah kerana, ianya MUDAH, CEPAT, BERKESAN, SELAMAT dan KURANG KOS operasi. Apa yang pentingnya ialah anda mampu menjalankan pernigaan ini secara sambilan serta dapat meraih pulangan LUMAYAN! Tetapi, awas!! Pastikan anda membaca keseluruhan dan mengikut langkah-langkah yang telah kami sediakan untuk anda berjaya!

Hasil dari kajian seluruh dunia, Asia merupakan \'lubuk\' bagi pengguna-penguna internet. Lihat carta di bawah:


ASIA mendahului dalam statistik penggunaan internet berbanding dengan kawasan-kawasan lain. Tak hairanlah, makin ramai telah mencuba dan beralih bidang ke era perniagaan internet.




Pada abad ke 21, semua perniagaan adalah melalui internet. Jika perniagaan anda tidak menggunakan internet. Maka anda sebenarnya tidak mempunyai perniagaan.

\"In 21st Century, All businesses are in the web. If your business are not in the WEB, You are not in the business\"

The first rule of any technology used in a business is that automation applied to an efficient operation will magnify the efficiency. The second is that automation applied to an inefficient operation will magnify the inefficiency
 —Bill Gates on Computer Science

Jadi, apa yang Bill Gate kata sudah terbukti;
Pertama : Pelbagai perniagaan sekarang sudah ada dalam internet. Di internet anda boleh berurusan dengan pelbagai pelangan.
Kedua :Automation, hendaklah menggunakan sistem yang boleh berjalan secara auto. Inilah sistem yang akan dilakukan dalam cariDownLine4u.com. Anda hanya melakukan permulaan sahaja. Iaitu Mulakan Promosi...promosi...promosi....
Langkah seterusnya akan dilakukan olek sistem kami dan \"admin team\" di cariDownLine4u.

Cuba lihat.. !! Terbukti, betapa pentingnya sistem auto yang akan bekerja untuk anda 24 jam sehari, 7 hari seminggu. Dalam statistik di atas menunjukkan negara di Asia yang memonopoli penggunaan internet di seluruh dunia. Ini menunjukkan pasaran kita teramat besar.

Jika anda boleh mengikuti latihan \"Step-by step\" yang akan ditunjukkan nanti, anda mampu menjana pendapatan RM7480 sehari walaupun anda sedang berada di atas katil bilik tidur anda.

Ianya tidak terkecuali walaupun anda seorang ibu tunggal atau janda anak 18.

[ Saya serius... anda jangan gelak dengan kata-kata saya tadi] .

psssssss..!! take a break.


Gambar koleksi bersama Jutawan internet Malaysia. Irfan Khairi. Gambar ini diambil semasa saya menghadiri worksyop internet beliau beberapa tahun yang lepas. Klik pada gambar untuk melihat detail muka dan jerawat beliau.




Kenapa cariDownline4u.com berbeza dari web auto downline yang lain.

Prospek anda terpaksa menyertai sistem kami dan meninggalkan sistem auto downline yang lain..?

Kami bukan sekadar web auto downline yang biasa dan bersepah-sepah di internet yang hanya merekrut prospek ke tahap \"free regisration\" sahaja..

cariDownLine4u.com akan cari downline untuk anda, prospek akan mendaftar FREE di laman web kami, Sistem kami yang dilengkapi dengan \"autoresponder canggih\" yang akan melakukan proses Follow Up kepada prospek anda sehingga prospek anda mendapat keyakinan sehingga mereka upgrade menjadi member VIP. [didalam perniagaan, 60% repeat sale terjana hasil dari \"follow up\"]

Sistem kami akan melakukan kerja follow up ini yang akan menukarkan prospek dari FREE member kepada UPGRADE member.

Sistem kami akan menyediakan eStore atau shoping cart untuk anda mempromosi produk-produk EcoFirst. Anda hanya mempromosi laman web ini. Kami akan tolong menjual barang untuk anda dan anda mengambil keuntungannya 100%.

Sistem kami akan menyediakan latihan tip2 bagaimana untuk mempromosikan laman web anda di internet.

Team cariDownline4u.com juga akan mengadakan kursus-kursus secara offline untuk ahli-ahli VIP.









Bagaimana Sistem Kami bekerja antara 3 pihak
Anda - cariDownline.com - Syarikat EcoFirst







d

be among the First Now..!!!!!



No Fee Required
[tiada bayaran dikenakan FEE is FREE]
Introducer Anda : Alif
Masukkan nama serta email anda yang betul untuk
kami menghantar maklumat lanjut serta log in ID.
Anda akan mendapat web replika seperti ini secara
percuma.






Pre Register
Nama
No. Telefon
Lokasi
Username
 
Password
Confirm Password
Email
Alif



EcoFirst Products Sdn Bhd
adalah ahli eksklusif komuniti perniagaan korporat yang kearifan keusahawanannya diiktiraf lebih 20 tahun berdasarkan pengalaman menerajui pelbagai perniagaan berinovatif dan cemerlang.

Berasaskan sejarah pengalaman kami dalam bidang keusahawanan, EcoFirst Products Sdn Bhd kini bersedia melangkah ke fasa pertumbuhan yang seterusnya dengan menceburi bidang perniagaan yang sedang pesat membangun ketika ini, iaitu pemasaran berperingkat atau MLM. Ini merupakan daya usaha kami untuk menjadi pengilang dan pengedar yang menerajui rangkaian produk nutraseutikal, makanan kesihatan, penjagaan pelanggan dan perkhidmatan yang revolusioner.

EcoFirst Products Sdn Bhd dimiliki sepenuhnya oleh EcoFirst Consolidated Bhd, sebuah syarikat pemegangan pelaburan yang tersenarai di Bursa Malaysia sejak tahun 1984 dan mempunyai potfolio pelaburan yang pelbagai di Malaysia dan beberapa negara Asia. Aktiviti utamanya termasuk bioteknologi agro, peladangan agro, ladang kelapa sawit, pembangunan hartanah, pengilangan dan pembinaan.

Menerusi kepakaran kami dalam bidang kajian dan pembangunan bioteknologi agro dan sains organik, kami ingin berkongsi ilmu pengetahuan ini untuk manfaat para pengguna.

Rangkaian produk kami yang berkualiti adalah berasaskan rumusan termaju dan ramuan semula jadi yang direka khas untuk pasaran terpilih yang mementingkan hasil unggul, tanpa kompromi. Kami turut berkomited untuk menyediakan peluang yang tiada bandingannya serta memuaskan para pengedar dengan memperuntukkan sumber bagi membangunkan pelan pampasan dan penghargaan berinovatif khas untuk rangkaian pengedaran kami.

Ringkasnya, kami berkomited kepada misi kami untuk menjadi jenama gaya hidup dinamik yang berdedikasi untuk mempertingkatkan kualiti kehidupan moden orang ramai di mana jua.
Klik imej di bawah untuk melihat lebih mendalam suasana pejabat kami di EcoFirst Products tingkat 4 Menara Summit USJ.








 

Menara Summit USJ adalah pusat operasi EcoFirst Consolidated Bhd dan kesemua anak syarikatnya termasuklah EcoFirst Products Sdn Bhd. Ia terletak di lokasi yang sangat strategik untuk perniagaan dan juga riadah, cuma 30 minit perjalanan daripada KLIA, dan anda boleh menggunakan beberapa lebuh raya utama untuk sampai ke situ daripada sebarang lokasi di Kuala Lumpur atauSelangor. Bersebelahan menara pejabat Menara Summit adalah The Summit Complex USJ, yang dimiliki oleh Meda Inc Bhd, sebuah syarikat bersekutu EcoFirst Consolidated. Kompleks ini mempunyai pelbagai aktiviti peruncitan dan rekreasi untuk penduduk bandar dan juga para pelawat. Antara yang utama termasuk GSC Cineplex dengan 10 skrin, arked, bowling, gim memanjat dalaman serta francais Fitness First. Restauran pula terdiri daripada makanan segera, francais dan cafes. 10 minit berjalan dari Menara Summit anda akan bertemu Hotel Summit, yang merupakan hotel 4 bintang yang dilengkapi 333 bilik kelas perniagaan..



klik imej di atas untuk melihat dengan lebih besar





Klik pada imej di atas untuk \"learn more\"






Ladang Agro EcoFirst




kenapa kita









d

be among the First Now..!!!!!



No Fee Required
[tiada bayaran dikenakan FEE is FREE]
Introducer Anda : Alif
Masukkan nama serta email anda yang betul untuk
kami menghantar maklumat lanjut serta log in ID.
Anda akan mendapat web replika seperti ini secara
percuma.






Pre Register
Nama
No. Telefon
Lokasi
Username
 
Password
Confirm Password
Email
Alif

http://www.bazaarlot.com?action=ClassifiedDetail&id=8162

No comments: