Friday, November 21, 2008

Iklan MUDAH2U - Bayar RM30... dapat RM60...

Posted by shaifol_yazan7@yahoo.com

Ramai orang GAGAL dalam pelbagai perniagaan disebabkan kegagalan dalam mempromosikan perniagaan mereka. Ada yang menganggap, kedai atau laman web jualan mereka \'bekerja\' sendiri untuk mempromosikan perniagaan mereka. Inilah KESILAPAN yang tidak disedari.

Pengiklanan di INTERNET - Pengiklanan Internet memudahkan. Dan ianya lebih MURAH dan berkesan dari media pengiklanan seperti Television, radio, dan akhbar dan pelbagai lagi kaedah-kaedah manual dan sukar seperti pengedaran flyers, bunting dan pelbagai lagi kaedah pengiklanan kuno yang memerlukan anda mengedar risalah rumah ke rumah dll.

Apakah perbezaan Pengiklanan Internet dengan pengedaran secara manual? Pengiklanan internet amat besar potensinya. Mahukan tidak jika internet bukan satu kaedah pengiklanan terpenting, Google sebagai kuasa-kuasa besar di dalam industri ini tidak akan memperolehi hampir 10 billion pendapatan setahun.

Lihatlah ramai yang telah berjaya menjadi jutawan dengan mengalihkan segala kaedah pemasaran mereka kepada pengiklanan internet.

Layari :
http://www.Mudah2u.com/bob 
http://www.Mudah2u.com/bob
http://www.Mudah2u.com/bob

http://www.bazaarlot.com?action=ClassifiedDetail&id=7025

No comments: