Thursday, October 8, 2009

Susu Stolle pilihan kini untuk imunisasi badan kita

Posted by sir2282@yahoo.com.my

Susu Stolle..Susu Imunisasi pertama di dunia...
 
1. Ubatan mengandungi bahan kimia yang akan memberi kesan langsung atau tidak langsung pada tubuh kita satu masa nanti.
 
2. Kini, rawat dan cegah sebarang penyakit dengan tanpa mengambil atau memakan ubat.
 
3. Susu Stolle merupakan jawapannya. Produk halal dari New Zeland, susu yang terhasil dari proses \'Hiperimunisasi\' terhadap lembu ( Proses menyuntik 26 bakteria berguna terhadap lembu betina, unuk meningkatkan kadar imunisasi susu lembu yang dihasilkan.) Susu yang telah disahkan imun, ditepungkan melalui proses terkini dan terus dipasarkan.
 
4. Khasiatnya begitu menakjubkan,..sesuai untuk semua golongan dan peringkat umur...cubalah...jika tidak untuk diri anda...berilah kepada orang tua kita....saya telah mengamalkannya...saya menikmatinya....ibu saya yang mengalami kencing manis dan darah tinggi kini senyum gembira.  
 
5. Saya tidak memaksa..hanya mahu berkongsi penawar...tidakkah kita gentar dengan lahirnya pelbagai wabak dan virus masa kini? cubalah....cubalah.....dan cubalah....jangan mencebek.....pinta saya cubalah dahulu.
 
6. jika berminat dah mahu mencuba... balas email saya ini...sertakan nama dan no h/p anda....saya akan menghubungi anda....
 
7. Lihatlah lampiran yang saya sertakan..
 
Yang ikhlas;
 
Zulkifli A.Wahab
Port Dickson, Negeri Sembilan
0166306050

http://www.bazaarlot.com?action=ClassifiedDetail&id=7389

No comments: