Saturday, January 31, 2009

DNA PROFILE . NO SYKT : 245435-W . AJL NO : 93179 .PRODUK KESIHATAN BARU DAN IA BERSIFAT ANTI TOKSID .KAMI SEDANG MENCARI RAMAI AGEN / PENGEDAR BARU. SENARAI NAMA AGEN / PENGEDAR GROUP KAMI AKAN KAMI IKLANKAN DI SINI .

Posted by agelmuda@yahoo.com

 

MENJANA INCOME MELALUI BISNES DNAPROFILE.



       

 

Syarikat DNA Profile Sdn Bhd merupakan sebuah syarikat yang tidak mengambil tahu sama ada anda mempunyai kewangan yang kukuh ataupun tidak. Setelah bertahun -tahun kami di dalam bidang pengurusan kewangan, kami dapat belajar di mana kebebasan untuk seseorang itu berwang tidak bergantung kepada berapa banyak duit yang diperlukan.

                  Soalan utama kebanyakan pelanggan yang datang kepada kami ialah bertanyakan tentang keselamatan pengurusan kewangan mereka setiap kali terlibat di dalam perniagaan networking. Ini disebabkan kebimbang akan masa hadapan keluarga yang perlu mereka tanggung. Sehingga kini, perkara sebegini menjadi racun di dalam fikiran mereka menyebabkan segelintirnya takut untuk melibatkan diri lagi dan kami turut merasakannya.

                  Di Syarikat DNA Profile Sdn Bhd kami berganding bahu bersama orang yang berpengalaman dalam mengendalikan bidang perniagaan networking. Selain itu, produk yang kami tawarkan adalah berdasarkan pakar -pakar dari segi nanoteknologi, bioteknologi dan teknologi internet. Pemasaran online dan penghantaran barangan kami yang bertaraf dunia juga berdasarkan teknologi terkini dan mampu menjamin kepuasan pelanggan.

KAMI SEDANG MENCARI RAMAI AGEN / PENGEDAR BARU.

SENARAI NAMA AGEN / PENGEDAR GROUP KAMI AKAN KAMI IKLANKAN DI SINI .

BERMINAT SILA CALL SMS KE 019 7699 730  / 012 740 1805

 

HOME   DNA GELANG BIO-ENERGY    DNA BIO PROPOLIS    

 FACTOR-R     DNA SPIRULINA       DNA CHLORO-CRYPTO  

 PROFIL SYARIKAT DNA   SIJIL PERNIAGAAN   SIJIL HALAL

 REKOD ANALIIS PRODUK    HARGA PRODUK    PAKEJ KEAHLIAN

 

 WEB SYKT  : http://dnaprofile.biz      NO SYKT : 245435-W  

AJL NO : 93179

SILA LAWAT WEB BLOGSTARZ KAMI : http://dna.blogstarz.my

http://www.bazaarlot.com?action=ClassifiedDetail&id=7373

No comments: