Friday, October 24, 2008

TERHANGAT DI PASARAN!!!SAUNA PANTS UNTUK KEMPISKAN PERUT.KESAN DAPAT DILIHAT DALAM MASA 24JAM!!!!!!!ANDA PASTI BERPUAS HATI

Posted by eis_tas67@yahoo.com

TERHANGAT DIPASARAN!!!!!!! SAUNA PANTS Produk baru di pasaran dan mendapat sambutan yang begitu 'LUAR BIASA'. Cara pemakaian yang begitu mudah.Diperbuat dari neuprone rubber + 4 way stretch double side nylon jersey + magnetic Tanpa rasa tertekan,mudah dan selesa Pembakaran lemak dengan cepat Membantu mengatasi masalah perut buncit dan mengelebir Membantu peredaran darah Membantu mengurangkan tahap kolestrol Membantu mengurangkan selulit Pembakaran lemak yang berterusan Sangat sesuai dipakai semasa jogging,cycling,swimming,aerobic,gim Boleh dipakai pada bila-bila masa kecuali pada waktu tidur ,tidak digalakkan Cuci sauna pant dengan menggunakan air suam Tidak sesuai untuk kulit sensitive Lap@cuci pada bahagian tubuh yang berpeluh selepas menggunakan sauna pant Bagaimana Sauna Pants ini berfungsi? Melalui tenaga haba dalam badan yang sama dikeluarkan semasa bersenam@jogging Magnet yang terdapat pada seluar begitu halus teliti mampu membuang angin-angin dalam badan Mampu membantu mengeluarkan peluh dari badan Saiz Saiz M = 28 inci – 35 inci Saiz L = 36 inci – 40 inci Saiz XL = 41 inci – 44 inci Saiz XXL = 45 inci – 49 inci Saiz XXXL = 50 inci keatas Atau lebih mudah – ikut saiz seluar yang biasa digunakan **HARGA PASARAN RM 78(Saiz M,L,XL,XXL) **HARGA PASARAN UNTUK SAIZ XXXL : RM98 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ RIELIS DRINK RM29.90(10 SACHET) Satu langkah untuk langsing Mudah…Hanya 1 kali sehari Hanya minum dan lihat kesannya tanpa berlapar,senaman berat atau mengambil pil pelangsing Menakjubkan,senang dan mudah Tanpa suntikan tanpa berlapar,tanpa senaman berat,terbukti berkesan Membentuk tubuh anda menjadi langsing jelita dan menawan Menghapuskan berat badan berlebihan yang menjadi menjadi impian anda Membantu memberi kesegaran serta menyihatkan tubuh anda Sangat sesuai diambil oleh ibu yang menyusu bayi,tiada kesan sampingan.Tanpa mengalami sakit perut memulas@cirit birit Ketika berpuasa Rielis Drink diambil pada waktu berbuka puasa Anda pasti berpuas hati Kandungan Rielis Drink : Krimer bukan tenusu,fruktosa,whey protein,serbuk koko,tricalcium phosphate,perisa coklat,vanilin,vitamin C,vitamin B2 dan vitamin B6 Cara menghidangkan: Tuangkan 1 paket ke dalam gelas(250ml) air suam.Kacau dan minum Testimoni ANI (Umur 33 tahun) Untuk mengekalkan berat badan saya mengambil RIELIS DRINK pada waktu petang ianya benar-benar berkesan Zulaika Bt Abas Dahulu 78kg Terkini 50kg Memang benar selepas menggunakan produk RIELIS DRINK badan saya turun sebanyak 28kg tanpa menyekat atau menahan selera makan.Saya amat berpuas hati dan terima kasih pada RIELIS DRINK kerana ianya benar-benar memenuhi impian saya *****Mr G.K Siang***** Disebabkan kesibukan kerja,tiada masa nak berjogging atau ke gym.Kerja saya memerlukan saya berjumpa klien dan masa yang tidak menentu setiap hari.Jadi kalau makan dan minum tu tak dapat dielakkan bersama klien .Menjadikan berat badan bertambah,perut pula semakin buncit,memang membuat saya risau.Rakan memperkenalkan pada saya SAUNA PANTS Walaupun ia masih baru di pasaran,saya tidak ragu-ragu untuk mencubanya dan setelah hampir 3 minggu menggunakannya,perut buncit saya sudah mula berkurangan dan dengan berkeyakinan ini saya ambil pula RIELIS DRINK.Bukan saja murah tapi berkesan menjadikan makan/minum berlebihan bukan masalah pada saya lagi. *****Rasima Latif***** Peningkatan umur adalah factor utama berat badan bertambah.Melakukan senaman atau apa sahaja aktiviti untuk menurunkan berat badan,bagi saya amat membosankan kerana ia memperuntukkan masa.Tapi dalam waktu yang sama,saya tidak mahu berat bertambah,lagi-lagi perut buncit menghantui fikiran saya.Mula2 saya mengamalkan RIELIS DRINK kerana ianya tidak perlu mengenepikan makanan kesukaan saya,terutama roti canai@nasi lemak.Dalam masa 10 hari mengamalkannya berat badan saya turun sebanyak 4kg dan apabila SAUNA PANTS menyusul,saya tidak lepaskan peluang dan dalam masa2 minggu,bukan sahaja perut buncit mula menyusut tapi yang membuatkansaya terlalu gembira ialah SAUNA PANTS member pembentukan punggung dan peha yang menarik. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ BELIAN PAKEJ- SAUNA PANT & RIELIS DRINK SAUNA PANTS 1 SAIZ M,L,XL,XXL RM78 SAUNA PANTS SAIZ XXXL RM98 RIELIS DRINK SEKOTAK RM29.90 SAUNA PANTS + 1 KOTAK RIELIS DRINK RM100(HARGA ASAL RM107.90)(RM120 JIKA SAUNA PANTS SIZE XXXL) SAUNA PANTS + 2 KOTAK RIELIS DRINK RM125(HARGA ASAL RM137.80)(RM145 JIKA SAUNA PANTS SIZE XXXL) SAUNA PANTS + 3 KOTAK RIELIS DRINK RM155(HARGA ASAL RM167.70)(RM175 JIKA SAUNA PANTS SIZE XXXL) CAJ KOS PENGHANTARAN RM10(MENGIKUT BERAT DAN LOKASI) CARA MEMBUAT PEMBELIAN Rozita bt Sahir No.Akaun Maybank – 162115969626 Selepas pembayaran di lakukan Pastikan segera memberitahu NAMA,NO TEL,&ALAMAT PENGHANTARAN Pilihan anda : -melalui sms@tel – 017-2020151 -email eis_tas67@yahoo.com PENGEDAR DIPERLUKAN DENGAN SEGERA!!!!!!!!!! IKLAN KELUAR DI MINGGUAN WANITA

http://www.bazaarlot.com?action=ClassifiedDetail&id=6945

No comments: