Tuesday, August 19, 2008

tegang penting,sihat penting,cantik pun penting,income lagi...penting(mipt programe)

Posted by moshahmarketing@yahoo.com

http://www.vegetacollagen.com

RM120.00

Makanan tambahan kolagen

Rahsia awet muda

 

Berkhasiat Daripada Zeal Collagen

 

Setiap manusia menginginkan kesihatan tubuh yang baik. Bagi mereka yang penat bekerja, dan tidak mempunyai banyak masa sudah tentulah memerlukan makanan tambahan untuk memastikan tubuh badan sentiasa segar dan sihat sepanjang hari. Sejajar dengan itu, Vegeta Biotechnology telah menghasilkan satu produk makanan tambahan iaitu Zeal Collagen yang mampu menambahkan tenaga dan membuatkan anda tampak lebih muda. Zeal Collagen adalah salah satu produk yang terdapat dalam rangkaian perniagaan Vegeta Groups of Companies yang ditubuhkan pada tahun1997 .

Biasanya, kolagen sering dikaitkan dengan suntikan kerana ia dikatakan mampu memberi hasil yang lebih cepat berbanding kaedah lain. Tetapi tahu kah anda bahawa hasil suntikan itu tidak mampu bertahan lama malah lebih menakutkan jika ada kesan sampingan yang akan kurang baik pada kulit dan kesihatan tubuh secara keseluruhannya.

 

Ini kerana kolagen yang disuntik ke dalam tubuh biasanya datang daripada protein asing dan ini akan mengakibatkan reaksi alahan yang teruk kepada pengguna kerana ketidaksesuaian dengan tubuh. Kini, dengan adanya minuman kolagen Zeal anda tidak perlu risau lagi untuk memasukkan kolagen ke dalam tubuh badan.

                                         

s/h: Zeal Kolagen Khasiat Daripada Ikan

 

Terdapat pelbagai kaedah memasukkan kolagen ke dalam badan, bukan dengan hanya menyuntik tetapi juga cara meminumnya. Cara ini adalah lebih baik kerana kolagen ini akan dapat diproses, diserap dengan baik dan dihantar kesemua tempat yang memerlukan kolagen. Kaedah ini tidak tertumpu kepada satu tempat sahaja berbanding dengan kaedah suntikan. Oleh itu tubuh badan kita harus merangsangkan proses sentesis kolagen dengan sendiri lebih-lebih lagi kepada mereka yang sudah berusia supaya dapat menghilangkan kedutan di kulit dan tekstur kulit akan bertambah baik dan risiko untuk mendapat alahan akan berkurangan.Sebenarnya ¼ daripada berat badan manusia adalah kolagen. Kolagen dalam badan kita terdiri daripada kulit, gigi, salur darah, tendon, tulang, tisu-tisu di dalam badan.

 

"Zeal Collagen ini terhasil daripada kulit ikan laut dalam yang terbukti mengandungi pelbagai khasiat. Satu paket Zeal ini mengandungi 8gram iaitu 5gram adalah kolagen dan 3 gram mengandungi ekstrak viamin c dan fruktosa. Pengambilannya adalah mudah iaitu sekali dalam satu hari  sebaiknya sebelum sarapan pagi.", kata Muhammad Shahrul selaku wakil pemasaran di Vegeta Biotechnology Research Sdn Bhd. Menurutnya lagi, pengambilan secara berterusan selama sebulan akan membawa perubahan positif.

 

 

Proses Sintesis Kolagen memerlukan vitamin C. Tanpa vitamin C proses sintesis akan menjadi tidak stabil dan kita dengan mudah boleh menghidap penyakit skurvi seperti gusi berdarah, pendarahan kulit dan luka menjadi lambat sembuh. Oleh itu kehadiran vitamin C dalam proses ini adalah amat penting. Vitamin C  sangat penting untuk metabolisma yang sihat kepada banyak fungsi tubuh dan memainkan peranan lebih efektif dalam kesihatan kita. Seperti yang kita sedia maklum vitamin C mampu mengekalkan sistem imun imunisasi (pertahanan diri daripada penyakit) agar sentiasa sihat. 

 

"Kekurangan Vitamin C boleh menyebabkan kolagen menjadi lemah dan tidak aktif, selain itu juga sukar sembuh. Kekurangan yang berterusan boleh menyebabkan seriawan  atau skurvi.  Oleh yang demikian dengan adanya Vitamin C dalam penghasilan produk Zeal Collagen ini akan dapat melancarkan dan menggiatkan penghasilan kolagen secara semulajadi," ujarnya lagi.

 

Selain itu kehadiran Vitamin C juga  membantu mengurangkan garis halus dan juga kedutan. Kulit ikan pula membantu pengaktifan kulit dalam membentuk serta menghasilkan lebih banyak sel-sel baru untuk tubuh badan. Oleh itu kehadiran vitamin C dan juga kulit ikan laut dalam produk Zeal ini membantu menegangkan serta menganjalkan kulit sangat sesuai untuk mereka yang sudah berusia.

 

Menurut Zilawati Md Sarif pula, kehadiran Vitamin C dalam  Zeal Collagen ini dapat membantu memperbaiki struktur rambut, menguatkan kuku dan dapat menghilangkan selulit disamping menambahkan tenaga dalaman. "Vitamin C dalam produk  ini juga terbukti menolong menggantikan tisu-tisu yang rosak dan lemah terutamanya tengon, ligament, otot dan tulang rawan." Katanya sambil menunjukkan produk terbaru Zeal Collagen.

Jika anda inginkan maklumat lanjut berkenaan Produk Zeal Collagen ini,sila layari laman web www.vegetacollagen.com

RM44.00

H: Nikmati Zeal Gamat untuk kesihatan badan

 

Ramai di kalangan kita yang sedar dengan khasiat semula jadi gamat atau nama saintifiknya Sticopus varigatus. Ada juga yang memanggilnya Timun Laut. Masih segar di ingatan penulis ketika zaman kanak-kanak dulu. Setiap kali mengalami luka kecil bila terjatuh ketika berlari, ibu cepat-cepat mengeluarkan sebotol minyak yang hitam warnanya. Walaupun bau nya tidak begitu 'enak' tetapi khasiatnya...memang baik kerana ia mampu menyembuhkan luka. Itulah minyak gamat. Kini, hidupan laut itu telah dikomersilkan dengan diproses menjadi suplemen atau makanan tambahan.

 

Mengetahui pelbagai keistimewaan gamat telah mendorong syarikat Vegeta Biotechnology Research Sdn Bhd untuk mengeluarkan suplemen Zeal Gamat di samping satu lagi produknya iaitu Zeal Collagen. Sememangnya diketahui hidupan unik ini kaya dengan nutrien-nutrien protein, zat-zat galian dan juga vitamin. Khasiat semula jadi yang terdapat dalam gamat ini terbukti dapat merangsang pembaikan sel-sel badan dan kesihatan, mempercepatkan penyembuhan luka luaran serta dalaman.

           

"Ekstrak gamat ini sebenarnya dapat mengawal kadar gula dalam darah. Untuk mereka yang mempunyai penyakit kronik adalah digalakkan untuk mengambil gamat supaya luka dalaman dapat diubati," kata Muhammad Shahrul selaku wakil pemasaran di syarikat ini.

 

Menurutnya lagi,  pengambilan gamat dapat memberi kesegaran badan serta membantu penyembuhan luka, memulihkan  tenaga, otot-otot, tulang, saraf dan kulit serta membantu sistem imunisasi badan. Selain itu ekstrak gamat juga berupaya merangsang pembaharuan dan kesuburan serta menyingkir toksik di dalam badan serta mengurangkan paras kolesterol di dalam darah. Zeal Gamat ini disarankan diambil dua kali sehari sebanyak satu sudu besar sebelum sarapan dan sebelum waktu tidur.  

 

Ekstrak Gamat nutrisi penting untuk badan

 

 "Sejak zaman dahulu ekstrak gamat bagus digunakan untuk makanan sampingan seharian bertujuan mempercepatkan masa penyembuhan seperti masalah gastrik dan kencing manis. Secara semula jadi, gamat tidak mengandungi bahan kimia. Justeru itu gamat juga memberikan lebih tenaga selepas pengambilannya." tambahnya lagi.

 

Gabungan asid amino L-Arginine dan ekstrak aloe vera atau daun lidah buaya (Babadensis) menambah kebaikan suplemen ini. Pelbagai protein dan vitamin seperti Vitamin B2 dan B3 serta kolagen dipercayai berkesan mengurangkan masalah sakit sendi, sakit otot dan membantu menganjalkan kulit. Selain itu, secara amnya pelbagai khasiat yang terkandung ini membantu perkembangan tubuh badan terutamanya untuk golongan dewasa. Vitamin B2 dan B3 dapat melindungi sel-sel badan dari mengalami kerosakan dan dapat menjana tenaga untuk keperluan tubuh badan. Selain itu vitamin ini juga dapat menolong menurunkan kolesterol serta mengimbangi gula dalam darah serta mengawal berat badan.

 

Menurut Muhammad Shahrul lagi terdapat juga Vitamin B5, B6B12 serta Asid Folic dalam penghasilan Zeal Gamat ini yang dapat membekalkan lebih tenaga serta merangsang pertumbuhan sel dalam otak untuk tubuh badan yang penat bekerja. Akhir sekali terdapat juga B-Caroten sejenis vitamin yang memberikan daya tahan  dalam badan serta membantu mengaktifkan sistem dalam badan sebaik mungkin.

 

Jika ingin mendapatkan maklumat lanjut berkenaan dengan produk Zeal Gamat ini, layari laman web www.vegetacollagen.com

Peluang francais

 

Di tubuhkan pada 2005, vegeta biotechnology adalah salah satu syarikat yang berkembang dalam industri makanan dan kecantikan.

Vegeta biotechnology telah menawarkan produk makanan kesihatan dan juga produk kecantikan ianya terdiri daripada Zeal Collagen, Zeal Gamat, Vezeal Facial Cleansing Gel, Facial Cleanser, Clear Lotion, Skin Treatment Essence, Wrinkle Serum, Face Mask Nutrition, Face Mask Whitening, Day Tone Treatment Cream, Night Repair Treatment Cream.

 

Sebagai usahawan francais, anda akan mendapat faedah hasil dari pemantapan berterusan dan pembangunan konsep kecantikan.     

Bantuan perkhidmatan dan nasihat di berikan dari masa kesemasa, sedemikian itu pelanggan dapat meneliti produk,mengguna dan menerima kata nasihat daripada pakar penjagaan kesihatan dan kecantikan.

 

Perniagaan francais lengkap ditawarkan, dengan konsep pemasaran yang terbukti,latihan berterusan,kelengkapan yang canggih,sistem operasi yang lengkap serta produk berkualiti.

Untuk berjaya sebagai francais, anda memerlukan franchisor yang berjaya. Kami percaya bahawa kami mempunyai peluang untuk berkembang. Kami yakin bahawa vegeta biotechnology akan memberi peluang francias yang terbaik dalam bidang kesihatan dan  kecantikan pada masa kini

 

Perniagaan kami telah terbukti keberkesananya. Dinamik dan inovatif, vegeta memberi peluang kepada anda.

 

Sokongan program MIPT

u    Memberikan pengurusan latihan kepada jurusolek untuk lebih mahir mengendalikan barangan, pengurusan stok dan keterbiasaan dengan pengendalian beauty center

u    Memberikan penerangan/taklimat berkaitan makanan kesihatan dan produk kecantikan dan bagaiman menjualnya

u    Bertanggungjawab berkaitan strategi pemasaran

u    Penasihat pembangunan dalam kerja-kerja rekaan, perancangan dan pembikinan untuk mencapai spesifikasi dan permintaan pelanggan khasnya

u    Memberikan nasihat / panduan dalam pengurusan kira-kira dan pengurusan kewangan

 

Faedah program MIPT

·        Sasaran kami ialah agar program ini dapat membantu Ahli MIPT itu sendiri dalam memacu pembangunan pendapatan dan kerjaya mereka,

·        Dapat menyumbang ekonomi melaluai aktiviti yang di jalankan.

·        Risiko yang terlalu kecil

·        Pulangan yang cepat dalam pelaburan program MIPT

·        Bantuan pengurusan ( prosedur akaun, personal dan kemudahan pengurusan)

 

Plan korporat

1)      Modal kecil RM312 layak sebagai mobile independent professional therapist

2)      Keuntungan runcit kasar sehingga 40%

3)      contoh : harga barang                        RM568.00

                       modal                                  RM340.00

                       untung                                 RM228.00

4)      Insentif perkembangan

5)      Insentif perlancongan   

 

PEMBAYARAN BOLEH DIBUAT MELALUI AKAUN DI BAWAH INI

Neni marziana bte surainan

Acc no:

@

Mohamad shahrul bin sukiman

Acc No: 1121 1092 6936

www.cimbcliks.com

Neni marziana bte surainan

Acc No :1290 0001 4415 28

@

Mohamad shahrul bin sukiman

ACC NO: 1221 0085 7245 26

BUKTI PEMBAYARAN

SMS KAN

NAMA BANK(Jarak)TARIKH(jarak)MASA BANK IN(jarak)RM(jarak)NAMA & ALAMAT ANDA

cth: MBB 160708 01:23 rm50 waliyuddin no 26 taman bahgia, 06700 merbuk kedah

HANTAR KE

013-3049828/012-6877696/016-3655408

Email: moshahmarketing@yahoo.com

Web page: www.moshah.bazaarlot.com

MIPT DI SELURUH KAWASAN DIPERLUKAN-

 

http://www.bazaarlot.com?action=ClassifiedDetail&id=6791

No comments: