Wednesday, June 25, 2008

RAHSIA AURA MAWI TERBONGKAR !!!!

Posted by aura2u@mobile-income.biz

http://aura2u.com


Anda mempunyai anak yang rendah daya tumpuan, daya ingatan dan daya fikirannya ? Insyallah boleh diikhtiarkan.

Atau masalah-masalah lain .....

Maka sekiranya anda menghadapi masalah berikut atau mahukan suasana yang lebih baik dalam hidup anda, keluarga anda, kerjaya anda, maka jangan berlengah untuk memesan KAD SYNERGY yang kami pasarkan. Lihat saja kebaikan/kelebihan memiliki KAD SYNERGY ini:
  1. Anda mempunyai masalah keyakinan diri ? Kad Aura Synergy boleh mambantu meningkatkan keyakinan anda.
  2. Anda mempunyai masalah pekerja-pekerja yang kurang bersemangat ? Kad Aura Synergy boleh meningkatkan potensi diri individu.
  3. Anda mahu meningkatkan seri wajah (awet muda) ? Ada kaedahnya dengan menggunakan Kad Aura Synergy.
  4. Anda nak berumahtangga? Insyallah Kad Aura Synergy boleh membantu menaikkan seri pelamin semasa bersanding nanti.
  5. Anda selalu mengalami stres dan tekanan perasaan? Insyallah, boleh diikhtiarkan.
  6. Anda ada anak yang degil ? .......
  7. Anda ingin memajukan perniagaan anda ? ........
  8. Anda mahu POWER ? ..................
  9. .....bersambung....

Dan kehidupan yang sukses, sejahtera dan berlimpah rezeki bukanlah suatu impian lagi, akan tetapi sudah menjadi kenyataan, semua berkat ilmu Al-Qur\'an yang telah diturunkan oleh Allah bagi kepentingan setiap umat manusia yang mau berfikir dan berusaha.
( QS. Al-Baqaroh : 269 ).


Ayuh!!! segera pesan KAD SYNERGY.  Jangan menyesal. Bukan senang nak dapat peluang sebegini. Hanya RM99.00 akan dapat membantu anda menyelesaikan pelbagai masalah, insyallah. 

Malah masalah kewangan pun dapat kami bantu melalui sistem bonus yang disediakan. Lihat BONUS-BONUS yang disediakan yang diagihkan menggunakan sistem RANDOMIZER yang bekerja 24 jam untuk anda. Tak ubah seperti sebuah mesin wang !!!

  1. BONUS REFERAL - Sebagai DIRECT SPONSOR yang mempromosi laman web aura2u.com milik anda, setiap kali ada pesanan melalui laman web anda, maka anda akan menerima BONUS REFERAL sebanyak RM20 .00 dibayar terus oleh pembeli ke dalam akaun bank anda ;
  2. BONUS BERTUAH - Setiap kali ada pembelian melalui mana-mana laman web AHLI BERBAYAR, sistem akan memilih seorang AHLI BERBAYAR sebagai RANDOM SPONSOR. Sekiranya anda terpilih sebagai RANDOM SPONSOR maka, anda akan layak BONUS BERTUAH sebanyak  RM10.00 dibayar terus oleh pembeli ke dalam akaun bank anda 24 jam ;
  3. BONUS PERCUMA -  Sebagai Paid Member, anda berpeluang memperolehi tambahan BONUS PERCUMA daripada kami. Apabila bilangan ahli cukup 99 orang, cabutan bertuah akan diadakan. Tiga pemenang akan dipilih. Hadiah yang kami sediakan 1 Kad Aura Synergy bagi setiap pemenang.
    Cabutan seterusnya akan dijalankan untuk ahli 100 - 199; 200 - 299; 300 - 399; dan seterusnya selagi program ini berkembang. Ya.. 99 kerana memang angka 99 yang dipilih ada kelebihannya !!

MARI JOIN AURA2U.COM

Terima kasih kerana sudi meluangkan masa,



http://www.bazaarlot.com?action=ClassifiedDetail&id=6402

No comments: