Sunday, May 25, 2008

BERITA TERKINI : DAPATKAN TAJAAN MODAL & DANA MODAL (TIDAK PERLU BAYAR BALIK) BAGI PERNIAGAAN@BAKAL PERNIAGAAN ANDA! KELULUSAN 99.9% DI JAMIN OLEH PARA MENTOR JUTAWAN KAMI YANG TERGOLONG DARI USAHAWAN-USAHAWAN YANG TELAH BERJAYA

Posted by info@bossacademy.org

BERITA TERKINI : DAPATKAN TAJAAN MODAL &  DANA MODAL (TIDAK PERLU BAYAR BALIK) BAGI PERNIAGAAN@BAKAL PERNIAGAAN ANDA! KELULUSAN 99.9% DI JAMIN OLEH PARA MENTOR JUTAWAN KAMI YANG TERGOLONG DARI USAHAWAN-USAHAWAN YANG TELAH BERJAYA DALAM PERNIAGAAN KONVESIONAL MAHUPUN INTERNET.


Di Uruskan Oleh BOSS ACADEMY http://odsb.com.my/download/boss_ads.jpg

DANA MODAL DARI RM5000 - RM500,000 DISEDIAKAN

Kami bakal merialisasikan peluang perniagaan anda dimana segala yang anda perlukan ada disini. Kami akan cuba sedaya upaya agar semua USAHAWAN BOSS dapat mencari peluang perniagaan dengan tunjuk ajar yang akan diberikan oleh semua Mentor-Mentor BOSS Academy. MODAL NIAGA akan diuruskan oleh BOSS Academy dan kelulusan dijamin 99.9%. Kami mengutamakan kepada usahawan yang bercita-cita tinggi untuk memulakan perniagaan.

Kami berharap anda dapat mencapai impian perniagaan yang telah lama terpendam dan semoga kita juga dapat menuju ke arah Malaysia Cemerlang, Gemilang dan Terbilang serta Wawasan 2020 dapat di capai dengan kesungguhan kita bersatu padu memajukan ekonomi negara.

BOSS Academy menyediakan satu platfom bagi usahawan mengetahui selok-belok sebenar perniagaan dan akan diajar oleh Mentor-Mentor kami yang bertauliah bagi membuat Rancangan Perniagaan yang betul dan mendapatkan Modal Niaga
yang diperlukan.Kami juga memberi tunjuk ajar bagaimana mendapatkan perniagaan yang serasi dengan usahawan kami. Segala infrastuktur dan pelan perniagaan akan diberi mengikut kehendak usahawan. Memilih BOSS Academy adalah pilihan yang bijak untuk anda memulakan EMPAYAR PERNIAGAAN ANDA.

Sila lihat iklan di Harian Metro Ahad 25 Mei 2008 (Muka Surat 12-Fullpage) atau download iklan di http://odsb.com.my/download/boss_ads.jpg

Penubuhan BOSS Academy

Penubuhan BOSS Academy adalah sejajar dengan objektif Kerajaan Malaysia untuk memberi peluang kepada rakyat Malaysia menceburi bidang perniagaan yang Strategik dan Berpotensi. Fokus utama BOSS Academy adalah melahirkan lebih ramai Usahawan berwawasan yang Cemerlang, Gemilang dan Terbilang.

Dengan pengalaman melebihi 20 tahun yang dimiliki oleh tenaga penggerak BOSS Academy dalam bidang perniagaan, perdagangan dan pemasaran, BOSS Academy mampu memberikan yang terbaik dari segi penyampaian seminar, kursus keusahawanan, perniagaan, pemasaran dan mentoring bagi melahirkan Usahawan yang berjaya dalam apa jua perniagaan yang diceburi.

Operasi BOSS Academy tertumpu kepada penawaran pakej program keusahawanan global secara bersepadu untuk membantu semua lapisan masyarakat dalam apa jua bidang perniagaan dari Perusahaan Kecil Sederhana (PKS) dan juga perniagaan World Wide Web (WWW). Pakej ini dirangka khas untuk membantu semua Usahawan-usahawan Malaysia untuk memantapkan lagi perniagaan, mengekalkan keuntungan dan membentuk perniagaan mereka kearah kecemerlangan.

download iklan di http://odsb.com.my/download/boss_ads.jpg


Fasiliti Keusahawanan BOSS Academy

Sebagai sebuah Akademi Usahawan, BOSS Academy menyediakan berbagai-bagai fasiliti untuk membantu para Usahawan BOSS seperti dibawah:


1)Kursus Keusahawanan, Perniagaan dan Pemasaran.
2)Pejabat Maya (Sistem Online).
3)Rancangan Perniagaan bagi mendapatkan MODAL.
4)E-buku yang bertepatan dengan perniagaan yang ingin dijalankan.
5)Mentoring / Sokongan Korporat.
6)Tip-tip dan Rahsia-Rahsia Perniagaan.
7)Bantuan secara Praktikal dan Teknikal tentang perniagaan.
8)Laman Web untuk mempamerkan Rancangan Perniagaan Usahawan BOSS.
9)Mendapatkan modal seperti Tajaan Korporat, Geran / Dana Kerajaan & Pinjaman Bank.

Secara umumnya BOSS Academy akan membantu mendapatkan perniagaan yang menjadi impian anda selama ini. Kami telah banyak melahirkan Jutawan-Jutawan yang telah berjaya menjalankan perniagaan mereka melalui perkhidmatan yang telah diberikan oleh para Mentor dan juga Pakar-Pakar Perniagaan didalam BOSS Academy. Dengan pengalaman melebihi 20 tahun kami telah mengorak langkah mengubah sistem perniagaan yang ada dan menjadikan ianya satu kebanggaan kami dan rahsia Akademi mengubah nasib para usahawan kami.

Berkat kesabaran dan juga ketekunan Mentor-Mentor kami, terbuktilah bahawa tiada yang susah bagi BOSS Academy untuk mengubah struktur pengolahan dan juga perumpamaan perniagaan yang tiada tolok bandingnya yang kami adalah satu-satunya pelopor sistem perniagaaan dan juga perancang perniagaan
yang membolehkan para usahawan BOSS berjaya dengan perniagaan masing-masing.

download iklan di http://odsb.com.my/download/boss_ads.jpg

Kursus Keusahawanan BOSS Academy

Di BOSS Academy, kami menyediakan kursus-kursus bagi membantu para Usahawan BOSS memahami tentang perniagaan yang ingin dijalankan. Kursus-kursus adalah seperti dibawah:

  • Bagaimana menjadi seorang Usahawan yang BERJAYA.
  • Asas-Asas sebenar Perancangan Perniagaan
  • Cara-Cara membuat Rancangan Perniagaan yang Baik.
  • Asas-Asas Perakaunan dan Kunci Kira-Kira
  • Tip-Tip dan Cara-Cara mendapatkan Modal Perniagaan
  • dan pelbagai lagi Kursus yang akan dijalankan mengikut kehendak semasa.

Jadual semua Kursus adalah seperti berikut:

Hari:
Sabtu dan Ahad (Jadual akan diberikan)

Masa:
10.00 pagi - 5.00 petang

Tempat:
BOSS Academy, No.20-1, Jalan 1/76D,
Desa Pandan, Kuala Lumpur.


Download Borang Di Sini : http://bossacademy.org/mlm-main/form_boss.pdf

TAKLIMAT PERCUMA

Semua usahawan dijemput untuk menghadiri Taklimat secara PERCUMA di BOSS Academy. Taklimat ini adalah satu penerangan tentang bagaimana BOSS Academy boleh menolong anda mendapatkan perniagaan dan juga mendapatkan Modal Niaga anda.Taklimat ini akan diadakan pada setiap hari Isnin sehingga Jumaat. Jadual sesi taklimat adalah seperti dibawah:

Hari: Isnin hingga Khamis
Sesi Pertama: 12:00pm - 2:00pm
Sesi Kedua: 8:00pm - 10:00pm

Hari: Jumaat (hanya satu sesi sahaja)
Bermula pada jam 8:00pm - 10:00pm

Siapa Yang Layak
Siapa yang layak untuk menyertai Kursus Keusahawanan BOSS Academy

Kami di BOSS Academy, menawarkan kursus-kursus keusahawanan kepada peserta yang memang ingin memulakan perniagaan
tidak mengira bangsa dan agama. Tawaran ini terbuka kepada:


Berumur 21 tahun ke atas
Warganegara Malaysia (Tanpa mengira Agama dan Bangsa)
Mempunyai syarikat Enterprise, Tred dan Sdn Bhd
Mempunyai pejabat atau VOSO (Virtual Office Small Office)
Produk dan perkhidmatan tersedia untuk dijalankan
Berkemahuan tinggi menjadi usahawan
Ingin mengembangkan lagi perniagaan sedia ada

Bagi sesiapa yang tidak mempunyai syarikat, pejabat dan juga produk serta perkhidmatan,kami di BOSS Academy akan menolong para usahawan mendapatkannya. Oleh kerana banyak pihak berwajib tidak
melihat dari dasar kesusahan untuk seseorang usahawan mendapatkan semua fasiliti seperti diatas, sebabitulah kami di BOSS Academy mengambil peluang untuk menolong Usahawan BOSS menjadi usahawan yang berjaya di
bidang perniagaan. Semoga usaha kami ini dapat meringankan beban usahawan mencari jalan sebenar untuk memulakan perniagaan.

Sila Dapatkan no telefon di sini http://odsb.com.my/download/boss_ads.jpg

Sertai Kami Sekarang.

http://www.bazaarlot.com/classifieddetail.php?id=5999



POST FREE ADS?

No comments: